رئیس بسیج سازندگی کشور: بیشترین توجه ما به اقتصاد و معیشت مردم است/ فعالیت ۵۳ هزار گروه جهادی در کشور

10:53 - 11 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۷۷۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس بسیج سازندگی کشور: بیشترین توجه ما به اقتصاد و معیشت مردم است/ فعالیت ۵۳ هزار گروه جهادی در کشور
رئیس سازمان بسیج سازندگی از ثبت ۱۱ هزار گروه جهادی در سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد گروه‌های جهادی به ۵۳ هزار گروه رسیده است.

خبرگزاری میزان - نشست خبری سردار سرتیپ پاسدار محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور، امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴٠۳ جهت تشریح برنامه‌های محوری و ملی جهاد خدمت‌رسانی بسیج برگزار شد.

سردار زهرایی با تقدیر از اهالی رسانه جهت تولید اخبار امید آفرین در رویداد‌های مختلف کشور بیان کرد: در جنگ ترکیبی امپراطوری غرب همه ما باید وظیفه خود را انجام دهیم.

وی با یادآور شدن مقطعی از تاریخ انقلاب که به تشکیل بسیح سازندگی مرتبط می‌شد، تاکید کرد: بسیح مولود انقلاب مردمی‌ترین تشکیلات انقلابیست و امروز الگوی جهان اسلام است.

رئیس سازمان بسبج سازندگی با بیان اینکه بدون بسیج ستون وقایع انقلاب اسلامی لنگ خواهد بود تصریح کرد: بسیج خدمت‌رسانی به ملت است و خدمت رسانی با عمل و رفتار بسیجیان شکل می‌گیرد. حلقه های میانی انقلاب بدون بسیج بی معنی است.

وی افزود: در برنامه‌های امسال بیشترین اهتمام و توجه به اقتصاد و معیشت مردم شده است.

سردار زهرایی در بخش دیگری اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱، ۴۲ هزار گروه جهادی داشتیم که به این عدد در سال گذشته ۱۱ هزار گروه دیگر اضافه شد.

وی ادامه داد: تامین ۳۴ هزار جهیزیه، ۴ میلیون بسته معیشتی و آزادی ۲ هزار و ۹۰۰ زندانی و اجرای بیش از بیست هزار پروژه جهادی بخشی از کارنامه بسیج سازندگی در سال گذشته بوده است.

سردار زهرایی تلاش برای مدیریت بحران‌هایی مانند سیل سیستان‌وبلوچستان را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی توصیف کرد و گفت: جهادگران نشان دادند که در این مواقع اولین و آخرین نفرات در میانه میدان هستند.

رئیس بسیج سازندگی بیان کرد: در صحت‌سنجی آمارها که توسط دولت انجام شد، بسیج سازندگی در رتبه نخست خدمت‌رسانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیح سازندگی برنامه‌های ملی مختلفی با وزارت مسکن خواهد داشت، بازآفرینی شهری در بافت فرسوده توسط دفاتر تسهیلگری که از سوی گروه های جهادی تشکیل شده است را به عنوان یکی دیگر برنامه‌های جهادگران در هفته بسیج اعلام کرد.

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: شهدای خدمت بسیاری در کشور داریم که لازم است مورد پایش و پویش درست و دقیقی قرار بگیرند. در دستورالعمل و آیین نامه تدوین شده مرجع رسیدگی و اعلام شهدای خدمت و شهدای کشاورز مشخص و معین شده است، لذا از مجلس محترم درخواست داریم تا آیین‌نامه اصلاحی را رسیدگی و ان شاءالله تصویب کند.

انتهای پیام/

 

 

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *