گفت‌وگو|

مومنی: بازی‌های این هفته می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند/ حسینی می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد

1:54 - 06 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۸۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مومنی: بازی‌های این هفته می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند/ حسینی می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: هم استقلال کار سختی دارد و هم پرسپولیس مقابل سپاهان. شانس خوب استقلالی‌ها پیش از مصاف با تراکتور این است که با استراحت و آمادگی کامل به میدان خواهند رفت

محمد مومنی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: شمس آذر تیم جسور و آماده‌ای بود و پتانسیل این را داشت که از نتیجه ۳ بر صفر کامبک بزند. استقلال نمایش خوبی داشت و به آن‌ها تبریک می‌گویم، اما در دقایق پایانی همه ما را ترساند. خداراشکر که ۳ امتیاز مهم این بازی را کسب کردیم.

وی در رابطه با دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، افزود: همان طور که مشخص است بازی در تبریز برگزار می‌شود و این می‌تواند کار را برای هر تیمی سخت کند. استقلال در همه جای کشور طرفدار دارد و امیدوارم در بازی آینده شاگردان نکونام را تنها نگذارند. اینکه تراکتور شرایط خوبی ندارد و مربی از دست داده باید بگویم اشتباه محض چرا که این تیم فقط با تفکرات مربی در بالای جدول قرار نگرفت بلکه تجربه بازیکنان در این امر موثر بود و از این حیث از بازیکنان می‌خواهم که بازی پیش رو را دست کم نگیرند.

*هم استقلال کار سختی دارد و هم پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: ۶ بازی حساس در ادامه لیگ داریم و هفته بیست‌وپنجم یک هفته مهم در این فصل از مسابقات خواهد بود، چرا که سرنوشت قهرمانی را تا حدودی مشخص می‌کند. هم استقلال کار سختی دارد و هم پرسپولیس مقابل سپاهان. شانس خوب استقلالی‌ها پیش از مصاف با تراکتور این است که با استراحت و آمادگی کامل به میدان خواهند رفت و از آن طرف پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان باید در جام حذفی بازی کنند. امیدوارم که بازیکنان فعل خواستن را صرف کنند و فقط به فکر قهرمانی باشند و با ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف به تبریز سفر کنند. در خصوص حسینی نظری ندارم، اما او به عنوان بزرگتر تیم می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد.

*خصوصی شدن سرخابی‌ها یک اقدام تحسین برانگیز بود

مومنی درخصوص انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، بیان داشت: این یک اتفاق مثبت در فوتبال کشور و نه فقط برای سرخابی‌ها بلکه به سود تیم‌های دیگر هم بود. خصوصی شدن سرخابی‌ها یک اقدام تحسین برانگیز از سوی دولت بود. خوشحالم که بالاخره این اتفاق افتاد و نکته‌ای که وجود دارد این است که بخشی از سهام باشگاه به پیشکسوتانی که برای تیم از جان مایه گذاشتند واگذار می‌شود. باشگاه خصوصی شد که مشکلات مالی حل شود و این امر قطعاً انجام می‌شود و امیدوارم که این موضوع باعث شود که بالاخره تیم‌های ما به کلاس بین‌المللی نزدیک شوند و این ناکامی‌ها در رقابت‌های برون مرزی نیز پایان بگیرد.

*باید علاوه بر استقلال، مالکان باشگاه را نیز حمایت کنیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال یک تیم مردمی و با اصالت است و مالک این باشگاه باید این را به خوبی بداند و ما هم در جهت پیشرفت این باشگاه تلاش می‌کنیم تا علاوه بر تیم استقلال، مالک آن را نیز حمایت کنیم تا ان‌شاءالله به دستاورد‌های مهمی دست پیدا کنیم. مدیریت باشگاه از این زمان باید استفاده کند و لیست ورودی و خروجی سرمربی را گرفته و از الان به دنبال بازیکنان مدنظر باشند و امیدوارم نام بازیکنان مدنظر در رسانه‌ها پخش نشود تا با خیال راحت باشگاه به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *