مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران: برای ما سرمایه‌گذار شریک است نه پیمانکار

12:38 - 03 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۳۸۶
مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران: برای ما سرمایه‌گذار شریک است نه پیمانکار
مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه مهم‌ترین رکن در مدیریت شهری تغییر رویکرد است گفت: یکی از ابعاد تغییر رویکرد نگرش برد برد در سرمایه‌گذاری مشترک با بخش خصوصی است.

خبرگزاری میزان - نوید خاصه باف، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست خبری گفت: با توجه نام‌گذاری سال جدید به سال جهش تولید با مشارکت مردم ما به عنوان متولی اصلی و تنها نهاد سرمایه‌گذاری مردمی رسالت سنگینی را بر عهده داریم تا برای تحقق شعار، مولدسازی و افزایش ثروت مردم قدم برداریم.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته با مشکلاتی مواجه بودیم که توانستیم با همکاری و کار تیمی بخشی از آن‌ها را مرتفع و ۱۲۶ درصد از بودجه مصوب را که معادل ۳ هزار و ۸۴۴ میلیارد تومان است محقق کنیم.

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران ضمن اشاره به اینکه مهم‌ترین رکنی که در مدیریت شهری داریم، تغییر رویکرد است، افزود: تغییر نگاه به سرمایه‌گذاری‌ها موجب شده تا بسیاری از دعوا‌های حقوقی با مذاکرات حل و علاوه بر از سرگیری پروژه‌های قبلی سرمایه گذاری‌های جدیدی نیز شکل بگیرد.

خاصه باف با تاکید بر ارتقای تعاملات و هم‌رنگی با واحد‌های اجرایی جهت انجام تعهدات و استفاده حداکثری از اختیارات قانونی برای رفع مشکلات بیان کرد: یکی از ابعاد تغییر رویکرد نگرش برد برد در سرمایه‌گذاری مشترک با بخش خصوصی است که در آن سرمایه گذار فراتر از پیمانکار است و شریک است و بیشتر از ما سود می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از تغییر رویکرد‌هایی که صورت گرفت افزایش اختیارات است، توضیح داد: سقف اختیارات مناطق را تا ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش و همچنین کارگروه‌های تخصصی آموزش را برای مدیران و کارشناسان ادارات ایجاد کردیم.

وی ضمن بیان اینکه مشکل ۱۵ پروژه بلاتکلیف در سال گذشته رفع شد و برای جذب ۸۰ همت سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: ۱۶ ابر پروژه نیز احصا شده و ۱۰۲ همت جذب سرمایه‌گذاری برای آن پیش‌بینی شده است.

خاصه باف همچنین از راه‌اندازی داشبورد مدیریتی سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: مقدمات ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری نیز فراهم و هیأت‌های اندیشه ورز تشکیل شده است.

انتهای پیام/

 

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *