رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از تالاب انزلی و صدور دستورات مقتضی

21:16 - 29 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۷۰۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از تالاب انزلی و صدور دستورات مقتضی
رئیس کل دادگستری گیلان به همراه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان انزلی و جمعی از مدیران قضایی و اجرایی به بازدید از تالاب انزلی پرداخت.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان به همراه رئیس دادگستری و دادستان انزلی و جمعی از مدیران قضایی و اجرایی از تالاب انزلی بازدید کرد و در نشستی که در این خصوص تشکیل شده بود حضور به هم رساند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان در راستای پیگیری منویات مقام معظم رهبری و ریاست معزز قوه قضائیه در مورد حقوق عامه در بازدید از تالاب انزلی اظهار داشت: مسائل زیست محیطی شهرستان انزلی از جمله دفع ناصحیح پسماند در اطراف تالاب مشکلات عدیده‌ای را در این شهرستان پدید آورده است.

وی در ادامه افزود: رسوبات تالاب و همچنین گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب است که باید راهکار‌های مناسب و کارشناسی در راستای حل آن صورت گیرد.

رئیس شورای قضایی استان در پایان این بازدید ضمن صدور دستورات لازم مقرر کرد در خصوص رفع تداخلات اراضی ساحلی و تالاب، در اسرع وقت جلسه‌ای در دادگستری استان با حضور مدیران متولی امر برگزار گردد.

 

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *