رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس دادگستری هرمزگان: عمل به وظایف حرفه‌ای قضایی، نیازمند مجهز شدن به آموزش روز است

16:49 - 29 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۶۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری هرمزگان: عمل به وظایف حرفه‌ای قضایی، نیازمند مجهز شدن به آموزش روز است
رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون وکلای استان هرمزگان در راستای عمل به وظایفه حرفه‌ای و مجهز شدن به آموزش روز، دستور برگزاری دوره‌های آموزش سامانه‌ها و فناوری اطلاعات به وکلا را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - علی قاسمی رئیس کانون وکلای دادگستری هرمزگان به همراه نواب رئیس و دیگر اعضای هیئت مدیره این کانون با حضور در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان با مجتبی قهرمانی گفتگو کردند. 

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این گفت‌وگو با اشاره به نقش مهم وکلا در تحقق عدالت اظهار داشت: وکالت از جمله مشاغل حساس در جامعه محسوب می‌شود، از این رو توجه به این حساسیت همواره مورد تأکید است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی موجب افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی شده است و کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان در این راستا باید گام بردارد.

قهرمانی در ادامه با تأکید بر تقویت فرهنگ استفاده از وکیل و تسهیل دسترسی مردم به وکیل، این موضوع را یکی از ارکان مهم آسان شدن دسترسی مردم به عدالت برشمرد.

وی یادآور شد: در راستای عمل به وظایف حرفه‌ای، مجهز شدن به دانشِ روز، ضرورتی اجتناب ناپذیر است و بر این اساس لازم است هیئت مدیره کانون وکلای استان با برنامه ریزی دقیق، نسبت به آموزش مستمر اعضای خود و برگزاری کارگاه‌های کاربردی با بهره گیری از تجربیات اساتید مجرب و برجسته کشوری اقدام کند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به تمهیدات دستگاه قضایی برای برگزاری دوره‌های آشنایی با فناوری اطلاعات برای شاغلان وکالت در استان، دستور داد با هماهنگی معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی و معاونت منابع انسانی دادگستری استان، دوره‌های آموزش سامانه‌ها و فناوری اطلاعات به وکلای استان هرمزگان برگزار شود. 

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *