رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس دادگستری هرمزگان برای رفع مشکل ترافیک ایست بازرسی شهرستان بندر خمیر ضرب‌الاجل صادر کرد

15:05 - 29 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۶۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری هرمزگان برای رفع مشکل ترافیک ایست بازرسی شهرستان بندر خمیر ضرب‌الاجل صادر کرد
رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه برای حل مشکل ترافیک سنگین در ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر خبر داد.

خبرگزاری میزان - مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با مشاهده ترافیک سنگین روز ۲۴ فروردین در محل ایستگاه بازرسی کنجی در محور مواصلاتی لار - بندر خمیر دستورات ویژه‌ای را به منظور رفع مشکل ترافیک در محدوده این ایستگاه و تسهیل تردد خودرو‌های عبوری صادر کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این بازدید ضمن اعطاء مأموریت به رئیس حوزه قضایی بندر خمیر از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه دستگاه قضایی برای بهره برداری از لاین‌های دوم و سوم خروجی ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر خبر داد. 

وی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روز‌های خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسایل نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رئیس حوزه قضایی شهرستان بندر خمیر و با تعیین ضرب‌الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین‌های دوم و سوم خروجی خودرو‌ها و کامیون‌ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قهرمانی در ادامه افزود: از رئیس دادگستری بندر خمیر خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار - بندرخمیر نیز پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان در موارد متعدد با اخذ نظرات کارشناسی، در خصوص ایمن سازی، تعریض و ترمیم محور‌های مواصلاتی، پیگیری و مکاتبات لازم را با ادارات متولی انجام داده است که منجر به بهره برداری از مسیر‌های جدید، بازگشایی جاده‌های مسدود شده و رفع نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف استان هرمزگان شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *