رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خمز: انگیزه زیادی برای بازی با ذوب‌آهن داریم/ همه مربیان انتظار عدالت در داوری را دارند

14:30 - 23 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۶۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خمز: انگیزه زیادی برای بازی با ذوب‌آهن داریم/ همه مربیان انتظار عدالت در داوری را دارند
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برای بازی با ذوب‌آهن بسیار با انگیزه هستیم؛ چرا که برای رسیدن به رده‌های بالای جدول تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پاکو خمز در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: ذوب‌آهن حریف سختی است؛ چرا که همچون آلومینیوم اراک با پنج بازیکن در خط دفاع بازی می‌کند و باید برای دیدار فردا صبر و حوصله زیاد داشته باشیم؛ به‌طوری که فضا‌ها را پیدا کرده و فرصت گلزنی ایجاد کنیم. تراکتور باید آماده باشد؛ چرا که مسابقات زیادی پیش‌رو داریم. گاه نتایج باب میل نیست، ولی باید انگیزه و آمادگی‌مان را حفظ کنیم و با تمرینات خوب، فرم ایده‌آل‌مان را به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص اینکه تراکتور در مقابل رقبایی که بازی مستقیم به نمایش می‌گذارند، با مشکل مواجه می‌شود، بیان کرد: بیشتر تیم‌های ایرانی اینطور بازی می‌کنند. اینکه وقتی تیمی بلند بازی می‌کند، نمی‌توانیم بازی خودمان را ارائه دهیم؛ بی‌معنی است. فارغ از سبک بازی حریف باید فوتبال خودمان را به رقبا دیکته کنیم. اینکه تراکتور در سالیان گذشته فوتبال بهتری از اکنون بازی می‌کرد یا نه؟ من نمی‌دانم.

خمز در خصوص نتایج ضعیف ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر و انگیزه‌های این تیم برای دیدار با تراکتور، گفت: اینکه آنان انگیزه دارند یا نه اطلاع ندارم. ما تیم بسیار با انگیزه هستیم؛ چرا که برای رسیدن به رده‌های بالای جدول تلاش می‌کنیم. وقتی تیمی هفت بازی برنده نشده، نشانگر این است که مشکل دارد. تمام بازی‌ها سخت است و جدا از آمار و ارقام باید خوب تلاش کرده و بجنگیم و سه امتیاز بازی که برایمان خیلی مهم است را به دست آوریم. 

وی در پاسخ به این سوال، بازی قبلی دو صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه حریف رخ داد که به اذعان برخی کارشناسان پنالتی بودند، نظرتان در این خصوص چه چیزی است؟ آیا برای دیدار فردا نگران داوری هستید؟ توضیح داد: من هیچ وقت انتظار و توقعی از داوران ندارم. اتفاقاً خودم را برای بدترین سناریو و شرایطی که داوری به نفع ما نباشد، آماده می‌کنم. کسی که می‌خواهد خوب رقابت کند باید این ایده را در سر داشته باشد. همه مربیان انتظار عدالت در زمینه داوری را دارند. می‌دانم کار داوران بسیار سخت است. صحنه‌هایی ممکن است در بازی باشد که ما نظر متفاوت‌تری نسبت به داور داشته باشیم. تنها چیزی که از داوران خواسته‌ام، این است که با تیم ما هم مثل سایر تیم‌ها عادلانه و با احترام رفتار کنند. ما هم همیشه چنین رفتاری با داوران داشته‌ایم. 

خمز در خصوص آمار بالای پاس‌های رو به عقب تراکتور در دیدار با آلومینیوم اراک، بیان کرد: درست است. تعداد پاس‌های رو به عقب در دیدار‌های اخیر بیش از آن چیزی بود که من می‌خواستم. به ویژه در زمانی که ما یک بر صفر از رقیب پیش بودیم. فکر می‌کنم در بازی قبلی وقتی جلو بودیم، از نتیجه رضایت داشتیم و عدم جاه طلبی باعث شد که تلاش لازم را برای گل دوم نداشته باشیم. نارضایتی هواداران به خاطر گل در دقیقه پایانی بود، نه پاس‌های رو به عقب؛ چرا که ما بعد از دریافت گل حمله کردیم و هواداران ما را تشویق می‌کردند. این هفته در تمرینات تلاش کرده‌ایم تا در بازی‌های آتی مثل همیشه تعداد پاس‌های رو به جلو بیشتر شود.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور، بیان کرد: گوستاوو مصدومیت دارد.

خمز در خصوص تأثیر تعطیلات لیگ در نتایج دو هفته اخیر تراکتور، گفت: تأثیری نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال، باتوجه به لغزش سپاهان و استقلال، چقدر به کسب جام و موفقیت در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی خوشبین هستید؟ توضیح داد: من پیشگو نیستم و نظری نمی‌دهم. 

سرمربی تراکتور در خصوص دلایل عدم حضورش در نشست خبری، بیان کرد: در تعطیلات مطبوعاتی به سر می‌بردم. 

وی در رابطه با تأثیر نبود گوستاوو در بازی‌ها، گفت: تمامی بازیکنان مهم هستند و در صورت نبود هر کدام، جای خالی‌اش احساس می‌شود. تیم ما نباید به حضور یا عدم حضور یک بازیکن وابسته باشد. مثلاً نبود ریکاردو آلوز یا شجاع خلیل‌زاده نباید بهانه‌ای برای کسب نتایج نامناسب باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *