مدیر عامل پارسینه: رئیس قوه قضاییه در نشست هم‌اندیشی خوب شنید، شفاف پاسخ داد

9:40 - 22 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۵۱۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیر عامل پارسینه: رئیس قوه قضاییه در نشست هم‌اندیشی خوب شنید، شفاف پاسخ داد
مدیر عامل پارسینه گفت: چندی پیش یکی از بی سابقه‌ترین نشست‌های اصحاب رسانه با رئیس دستگاه قضا در ضیافت افطاری رقم خورد.

خبرگزاري ميزان - حمیدرضا اسکندری، مدیر عامل پارسینه در رابطه با دیدار هم اندیشی رئیس قوه قضاییه با اصحاب رسانه گفت: چندی پیش در ضیافت افطاری قوه قضاییه، اصحاب رسانه خیلی رک، بی پرده و شفاف با محسنی اژه‌ای به بحث و گفتگو نشستند که از نکات جالب توجه این جلسه، صراحت لهجه و طرح سؤالات انتقادی از رئیس قوه قضاییه و در مقابل، پاسخ صریح و بدون سانسور وی به صاحبان خبر بود.  

وی افزود: در ادوار گذشته سراغ داشتیم در چنین جلساتی (که به ندرت هم برگزار می‌شد) با توجه به محدودیت‌ها، یا سؤالات از قبل هماهنگ می‌شد و یا اینکه به هر رسانه‌ای اجازه طرح سؤال و پرسشگری از مقام عالی دستگاه قضا داده نمی‌شد، اما این‌بار مسئله فرق داشت و نماینده هر رسانه بدون محدودیت سؤال دلخواه خود را پرسید؛ آن‌هم با هر رویکرد و گرایش سیاسی.

مدیر عامل پارسینه تاکید کرد: محسنی اژه ای، خوب شنید، شفاف پاسخ داد و در نهایت از انتقادات مطرح شده نیز قدردانی کرد.

اسکندری  گفت: این در حالی است که در گذشته و حتی در جلسات مشابه سران قوا، افراد پرسشگر گزینش می‌شدند تا سؤالات خود را از مقام عالی قوه متبوع بپرسند و گاهی این امر موجبات دلخوری برخی رسانه ها را نیز در پی داشت، اما در نشست صمیمانه قاضی القضات تریبون برای همه آزاد بود.

شایان ذکر است حلقه مفقوده دیپلماسی تعاملی بین قوه قضاییه و اصحاب رسانه، سال‌های سال حس می‌شد که با درایت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و سایر عوامل دست اندر کار، در دیدار صمیمانه رمضان ۱۴۰۳ به ثمر نشست و از حبس در آمد.

انتهاي پيام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *