رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توصیف رسانه‌ها از نشست هم‌اندیشی با رئیس عدلیه؛ صمیمی، متفاوت و تعاملی بود

10:53 - 21 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۳۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
توصیف رسانه‌ها از نشست هم‌اندیشی با رئیس عدلیه؛ صمیمی، متفاوت و تعاملی بود
رئیس قوه قضاییه با جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای دیدار داشت که مورد استقبال رسانه‌ها قرار گرفت.

خبرگزاری میزان_ رئیس قوه قضاییه در ادامه نشست‌های هم‌اندیشی مستمر خود با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی و نخبگانی، با جمعی از مدیران مسئول رسانه‌های کشور دیدار و به مدت حدود سه ساعت، سخنان و دغدغه‌های آنان را استماع کرد که مورد استقبال رسانه‌ها قرار گرفت.

رئیس دستگاه قضا در این نشست تصریح کرد: قطعاً به قوه قضاییه نقد وارد است و ما در این زمینه تعارف نداریم؛ ما ادعا نداریم که در تراز نظام در همه بخش‌ها ارتقا پیدا کرده‌ایم، لذا خود را محتاج نقد و رفع نواقص می‌دانیم.

رئیس عدلیه گفت: اختلاف نظر و اختلاف سلیقه همواره بوده و هست و خواهد بود؛ مهم آن است که علی‌رغم این اختلاف نظرات و اختلاف سلیقه‌ها بتوانیم در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشیم و این اختلافات سبب سوء استفاده دشمنان نشو‌د. گاهی مشکلی برای فردی پیش می‌آید که اگر چه همفکر من نیست، اما هم‌وطن من است و دوستدار نظام است؛ در اینجا باید به او کمک کنیم تا بر مشکلش غلبه کند نه اینکه، چون همفکر و هم‌جناح من نیست، خدای‌ناکرده بر مشکلش بیفزاییم و یا از مشکل او احساس شعف کنیم.

مدیر مسئول خبرگزاری دفاع پرس: دیدار رئیس قوه قضاییه با اهالی رسانه احترام گذاشتن به خواست و انتظارات مردم است
۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۵

هادی کهن‌دل در رابطه با نشست رئیس قوه قضاییه با اصحاب رسانه و در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود همواره به اهمیت رسانه ها اشاره می‌کنند. ایشان در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و در دیدار با جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فرمودند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند.

وی افزود: دیدار با رئیس قوه قضاییه فرصت خوبی بود تا بار دیگر بر اهمیت مسئولان به فضای مجازی و رسانه در ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه تاکید شود.

مدیر مسئول خبرگزاری دفاع پرس ادامه داد: رئیس عدلیه در این دیدار تاکید داشتند که باید امنیت روانی را در جامعه ایجاد کنیم و یکی از اهداف رسانه‌ها باید همین ایجاد آرامش و امنیت خاطر در کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه نباید ابزاری برای رسیدن گرو‌ها و جناح‌های سیاسی به اهداف و منافع شخصی‌شان باشد، تصریح کرد: رسانه‌ها با هر دیدگاه سیاسی باید انعکاس دهنده اخبار خوب و امیدبخش باشند ضمن آنکه باید رسالت اصلی خود را که همان مطالبه‌گری است در چارچوب قانون و حفظ امنیت روانی جامعه حفظ کنند.

این فعال رسانه‌ای عنوان کرد: رسانه باید پیام و مطالبات مردم را به گوش مسئولان برساند و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشد. بنابراین دیدار رئیس قوه قضاییه با اهالی رسانه به نوعی احترام گذاشتن به خواست و انتظارات مردم است.

وی ادامه داد: اینکه رئیس عدلیه برای نظرات مردم و اهالی رسانه ارزش قائل است بسیار ارزشمند است.

کهن دل بیان کرد: متاسفانه گاهی در رسانه‌ها شاهد بد اخلاقی هستیم و از طریق اخبار غیر شفاف و غلط افکار عمومی مورد هجمه قرار می‌گیرند. در بحران‌ها و التهاب‌هایی که توسط دشمن ایجاد می‌شود رسانه‌ها باید این التهابات را کنترل کنند و به آنها پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: نیاز است که قوه قضاییه به این موضوع بیش از پیش ورود داشته باشد چرا که به فرموده مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی کمتر از فضای حقیقی نیست. همانطور که قوه قضاییه در فضای حقیقی حقوق مردم را مطالبه می‌کند لازم است که در فضای مجازی نیز با افرادی که افکار عمومی را برای رسیدن به اهداف شخصی و جناحی متشنج می‌کنند برخورد قاطعانه و جدی‌تری داشته باشد.

مدیر مسئول خبرگزاری دفاع پرس با تقدیر از برگزارکنندگان این دیدار صمیمی، یادآور شد: امیدورایم این دیدارها به یکبار در سال معطوف نباشد و در طول سال همچنان ادامه داشته باشد چرا که نظرات اصحاب رسانه معطوف به یک شخص نیست و دردها و دغدغه‌های عموم مردم است که این نظرات می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های بعدی و در سطوح کلان مدیریتی مفید و موثر باشد.

مدیر عامل پارسینه: رئیس قوه قضاییه در نشست هم اندیشی خوب شنید، شفاف پاسخ داد
۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۹

حمید رضا اسکندری مدیر عامل پارسینه در رابطه با دیدار هم اندیشی رئیس قوه قضاییه با اصحاب رسانه گفت: چندی پیش در ضیافت افطاری قوه قضاییه، اصحاب رسانه خیلی رک، بی پرده و شفاف با محسنی اژه‌ای به بحث و گفتگو نشستند که از نکات جالب توجه این جلسه، صراحت لهجه و طرح سؤالات انتقادی از رئیس قوه قضاییه و در مقابل، پاسخ صریح و بدون سانسور وی به صاحبان خبر بود.  

وی افزود: در ادوار گذشته سراغ داشتیم در چنین جلساتی (که به ندرت هم برگزار می‌شد) با توجه به محدودیت‌ها، یا سؤالات از قبل هماهنگ می‌شد و یا اینکه به هر رسانه‌ای اجازه طرح سؤال و پرسشگری از مقام عالی دستگاه قضا داده نمی‌شد، اما اینبار مسئله فرق داشت و نماینده هر رسانه بدون محدودیت سؤال دلخواه خود را پرسید؛ آنهم با هر رویکرد و گرایش سیاسی❗️

مدیر عامل پارسینه تاکید کرد: محسنی اژه ای، خوب شنید، شفاف پاسخ داد و در نهایت از انتقادات مطرح شده نیز قدردانی کرد.

اسکندری  گفت: این در حالی است که در گذشته و حتی در جلسات مشابه سران قوا، افراد پرسشگر گزینش می‌شدند تا سؤالات خود را از مقام عالی قوه متبوع بپرسند و گاهی این امر موجبات دلخوری برخی رسانه ها را نیز در پی داشت، اما در نشست صمیمانه قاضی القضات تریبون برای همه آزاد بود.

شایان ذکر است حلقه مفقوده دیپلماسی تعاملی بین قوه قضاییه و اصحاب رسانه، سال‌های سال حس می‌شد که با درایت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و سایر عوامل دست اندر کار، در دیدار صمیمانه رمضان ۱۴۰۳ به ثمر نشست و از حبس در آمد.

مدیر مسئول پایگاه خبری آخرین خبر: بار‌ها عنوان شده رسانه از مسائل اصلی کشور است، اما شاهدیم این مهم مساله اصلی حکمرانی کشور نیست
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۴

مدیر مسئول پایگاه خبری آخرین خبر گفت: اسناد بالادستی تقاطع‌گیری شوند و دستگاه قضایی از منظر ترک فعل نسبت به رسوب عمل به اسناد بالادستی ورود کند.

مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا: نشست رئیس قوه قضاییه نشان دهنده حساسیت بالا نسبت به موضوعات و دغدغه‌های اصحاب رسانه است
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۲

مسعود ابراهیمی در رابطه با نشست اهالی رسانه با ریاست قوه قضاییه و در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: برگزاری این دیدار‌ها باعث می‌شود اصحاب رسانه با دیدگاه‌های رئیس قوه قضاییه درباره مسائل روز کشور آشنا شوند.

وی افزود: این دیدار فرصت خوبی بود تا ما بتوانیم بدون واسطه و به صورت رو در رو مسائل و مشکلات خود را با رئیس عدلیه در میان بگذاریم.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: در این دیدار درخواست‌هایی از سوی اصحاب رسانه مطرح شد که انتظار می‌رود حتی اگر این درخواست‌ها به نتیجه نرسید در جلسات آتی در ارتباط با موضوعات و درخواست‌های مطرح شده، پیگیری‌هایی که از سوی قوه قضاییه انجام شده اطلاع رسانی شود چرا که این پیگیری برای رفع مشکلات به نوعی دلگرمی برای ما اهالی رسانه محسوب می‌شود.

مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا یادآور شد: من اولین باری بود که در این نشست حضور داشتم، با این وجود این نشست بسیار ارزشمند و خوب بود و نشان می‌داد که ریاست قوه قضاییه نسبت به موضوعات و دغدغه‌های اصحاب رسانه بسیار حساس است.

مدیرعامل خبرگزاری برنا: نشست رئیس قوه قضاییه رسانه‌ها را از نگاه عالی‌ترین مقام قضایی کشور آگاه می‌کند
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۳

محمد امین حسین میرزایی مدیرعامل خبرگزاری برنا در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس قوه قضاییه با جمعی از مدیران مسئول رسانه‌های کشور، گفت: نشست رئیس قوه قضاییه در ادامه نشست‌های رئیس قوه قضاییه با اصحاب رسانه است که به صورت فصلی و موضوعی برگزار می‌شود. این نشست‌ها ۲ فایده بزرگ داشته و اولین مورد این است که رسانه‌ها را از نگاه عالی‌ترین مقام قضایی کشور آگاه می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود که پس از هر جلسه در حوزه اطلاع از نظرات قوه قضاییه و پس از آن اصلاحات در حوزه رسانه یک گام به جلو برداریم.

وی افزود: فایده دوم این است که رسانه‌ها موضوعات خود را با عالی‌ترین مقام قضایی در میان می‌گذارند بنابراین از این منظر شاهد این هستیم که در برخی مواقع و رویکرد‌ها تغییراتی حاصل می‌شود. رئیس قوه قضاییه نظرات رسانه‌ها را استماع و تلاش می‌کند رویه‌های دارای مسئله را اصلاح کند.

مدیرعامل خبرگزاری برنا گفت: امنیت روانی جامعه نکته‌ای بود که رئیس قوه قضاییه در این نشست به آن اشاره کرد و متاسفانه شاهدیم که در برخی مواقع برخی از رسانه‌ها محتوا‌هایی را منتشر می‌کنند که امید جامعه را از بین می‌برد و محتوا‌هایی که دارای غلط و ایراد است بنابراین حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رسانه‌ها را به رعایت اخلاق و انتشار محتوا‌های دارای استناد دعوت کرد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل اصلی میان قوه قضاییه و رسانه‌ها تشخیص درست قضایی موضوعاتی است که امنیت روانی جامعه را دچار اختلال می‌کند و همین باعث می‌شود که حتی خود رسانه نیز آسیب ببیند.

مدیر مسئول روزپلاس: رئیس قوه‌ قضاییه بدون نگاه جناحی و سیاسی انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای را می‌شنوند
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۷
 

پیمان ماهور سردبیر روزپلاس در گفت‌وگو با میزان در رابطه با نشست اصحاب رسانه با رئیس قوه قضاییه گفت: اجابت درخواست سال گذشته اصحاب رسانه توسط رئیس قوه قضاییه و تداوم نشست‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اهالی رسانه نشان دهنده اعتقاد ایشان به کارکرد‌های رسانه در انتقال نظرات جامعه به مسئولین است.

وی افزود: نگاه واقع‌گرایانه رئیس دستگاه قضا به تحول باعث شده ایشان پذیرش بالایی نسبت به انتقاد‌ها و بیان ضعف‌های احتمالی داشته باشند، زیرا طبق فرموده مقام معظم رهبری نیز، تحول به معنای به حداقل رساندن نقاط منفی و تقویت نقاط مثبت است، و اهالی رسانه به عنوان شریان اطلاعاتی کشور بهترین افراد برای بیان ضعف‌ها و قوت‌ها به روسای قوا هستند.  

این فعال رسانه‌ای گفت: اینکه رئیس قوه‌ قضاییه بدون نگاه جناحی و سیاسی انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای از تمام جناح‌ها را می‌شنوند و در کنار رسانه‌های سنتی و روزنامه‌ها و خبرگزاری ها، حتی از رسانه‌های نوین با محوریت فضای مجازی که تعامل بیشتری با مردم دارند نیز مشورت می‌گیرند، بسیار قابل تقدیر و امید بخش است.

 

مدیرمسئول خبرگزاری جماران: طراحی مکانیزمی برای اجرای مطالب مطرح شده در نشست رئیس قوه قضاییه ضروری است
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۳

نادعلی زاده مدیرمسئول خبرگزاری جماران گفت‌وگو با میزان در رابطه با نشست رئیس قوه قضاییه با مدیران مسئول رسانه‌های کشور گفت: نفس برگزاری چنین نشست‌هایی به منظور صحبت با اقشار مختلف جامعه که به مفهوم به رسمیت شناختن گفت‌وگو است بسیار مهم و محترم بود و برگزاری نشست با اصحاب رسانه که به عنوان واسطه‌های ارتباط جمعی هستند قابل استفاده برای خود اصحاب رسانه است که فرصتی برای انتقال نکات مخاطب این نوع رسانه‌ها به مسئولین است. 

وی بیان کرد: اگر نشست‌ها خروجی مناسبی داشته باشد به اهداف خود رسیده است، اما اگر خروجی محسوسی نداشته باشد صرفاً به دورهمی‌هایی تبدیل می‌شود که از کارآیی خود خارج می‌شود و اتلاف وقت و هزینه است.

مدیرمسئول خبرگزاری جماران گفت: در جلسه هم اندیشی رئیس دستگاه قضا با مدیران مسئول رسانه‌های کشور تأکید شد که مطالب مطرح شده با صلاحدید رئیس قوه قضاییه با طراحی مکانیزمی اجرایی و عملیاتی شده و در دستورکار مسئولین قرار گیرد تا در نشست‌های بعدی نتایج این اقدامات بیان شود.

انتهای پیام/

در نشست رئیس دستگاه قضا با اصحاب رسانه از راست‌ترین رسانه راست تا چپ‌ترین رسانه چپ حضور داشتند و به اظهار نظر پرداختند
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۷

روزنامه خراسان در مورد هم اندیشی اصحاب رسانه با قاضی القضات نوشت: محسنی اژه ای رئیس عدلیه را باید از جمله مسئولانی دانست که در اظهارات خود گزیده سخن گفته، کلی گویی نکرده و سعی می کند در چارچوب کاری خود اظهار نظر کند.

موضوعی که به وضوح در نشست صمیمی رئیس دستگاه قضا با اصحاب رسانه شاهدش بودیم. اژه ای در این نشست درعین حالی که از انتقادهای اصحاب رسانه استقبال می کند اما  خیلی ساده و صمیمی می گوید که این تشکر و قدردانی اش از منتقدان،  نه برای این است که اصحاب رسانه خوششان بیاید یا یک حرفی برای گذر زمان در جلسه زده باشد، بلکه برای این است که نقاط ضعف را گفته تا یک اشتراک نظری پیدا‌ کنیم.

او البته خود نیز گلایه هایی داشت که با اصحاب رسانه در میان گذاشت. در این نشست از راست ترین رسانه راست تا چپ ترین رسانه چپ حضور داشتند و به اظهار نظر پرداختند

دیدار با اهالی رسانه با جنسی متفاوت
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۷

منصور مظفری مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت: مرسوم است مسئولان عالی کشورمان در ایام خاصی از سال مثل ماه مبارک رمضان دیداری با اهالی رسانه داشته باشند تا بدون واسطه سخنان آنان را شنیده تا بیشتر و بهتر در جریان امور قرار گیرند. چنین دیدارهایی سال‌های سال است که برگزار می‌شود و اهالی رسانه به‌عنوان کسانی که به‌صورت مستقیم با مردم کوچه و بازار در ارتباط هستند، می‌توانند آینه‌های خوبی برای انعکاس آنچه در جامعه می‌گذرد، باشند.

از همین رو است که این دیدارها که در ایام خاصی از سال برگزار می‌شود، همواره مورد توجه بوده است. بنده می‌توانم اینجا برحسب تجربه قاطعانه عرض کنم که جنس دیدار اهالی رسانه با رئیس قوه قضائیه حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای با سایر مسئولان متفاوت است. نمی‌دانم صداوسیما چه میزان از این دیدار اخیر را پوشش می‌دهد و مردم چقدر در جریان جزئیات این دیدار قرار می‌گیرند اما اگر فایل‌های تصویری را که در دسترس است، ببینید، متوجه خواهید شد که حال و هوای این جلسات با جلسات مشابه که با مسئولان دیگر برگزار می‌شود، به‌طورکلی متفاوت است.

از مصادیق این موضوعی که عرض کردم، می‌توانم به چنین مواردی اشاره کنم: در جلسه اخیر ما شاهد برگزاری یک جلسه بی‌روح نبودیم؛ به طوری که دو طرف بیایند حرف خود را بزنند و خداحافظی کنند و بروند. بلکه از نوع کنش‌ها و واکنش‌های رئیس عدلیه می‌شد متوجه شد که به مطالبات اهالی رسانه نوع دیگری نگریسته می‌شود و نگاهی عمیق به مسائل وجود دارد.

با توجه به گزاره بالا، اهالی رسانه نیز وقتی متوجه می‌شوند مسئولان مرتبط نگاه دلسوزانه و کارگشایی دارند، به قول معروف سر ذوق آمده و سعی می‌کنند با نکته‌سنجی بیشتری مطالب خود را طرح کنند ولی وقتی اهالی رسانه متوجه شوند مسئولی که مقابل‌شان نشسته صرفا برای رفع تکلیف چنین جلسه‌ای را برگزار کرده، تمایل و کشش چندانی برای طرح مطالبات خود ندارند.

اوج جلسه هم آنجایی بود که یک پیامک به یک مسئول عالی باعث پیگیری می‌شود. حداقل بنده تاکنون و در هیچ دوره‌ای شاهد چنین موضوعی نبودم. اینکه یکی از اهالی رسانه به رئیس دستگاه قضا پیامکی بزند و مطالبه‌ای مطرح کند و او آدرس منزل آن شخص را بگیرد و سپس ضمن احوال‌جویی مسئولی را بگمارد برای بررسی مشکل ایجاد‌شده. آنچه در ذهن مردم ما نقش بسته این است که کثیری از مسئولان کشور اصلا در دسترس نیستند و اگر هم جایی دسترسی به وجود آمد، به صرف دادن یک نامه بی‌جواب خلاصه شده ولی اکنون رئیس قوه قضاییه ثابت کردند که در این زمینه تفاوت‌های جدی دارند و در حال سنت‌شکنی هستند. البته که باید تأکید شود که رئیس عدلیه فقط درباره مطالبات اهالی رسانه این‌چنین نیستند بلکه همان‌طور‌که خودشان هم اشاره کردند، نسبت به تمام نامه‌ها و مطالباتی که به ایشان از جانب مردم می‌رسد، حساسیت دارند و پیگیر هستند.

امیدوارم این رویکرد به سایر مسئولان نیز تسری یابد.ان‌شاءالله.

نماینده مدیران رسانه‌ها در هیئت نظارت بر مطبوعات: نشست رئیس قوه قضاییه، الگویی جامع از تعامل با رسانه در سطوح عالی حکمرانی است
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۳

پدرام پاک آیین نماینده مدیران رسانه‌ها در هیئت نظارت بر مطبوعات در گفت‌وگو با میزان در رابطه با نشست رئیس قوه قضاییه با جمعی از مدیران مسئول رسانه‌های کشور گفت: این نشست بیش از هر چیز نشان دهنده روحیه خردورزی و خردگرایی رئیس قوه قضاییه و فهم دقیق و روزآمد وی از رسانه است. 

وی بیان کرد: رویکرد تعاملی و رفتار مشارکت‌جویانه رئیس قوه قضاییه نسبت به جامعه رسانه‌ای الگوی مناسبی برای تعامل و مواجهه با اهل رسانه در سطوح عالی حکمرانی است. 

پاک‌آیین گفت: رئیس قوه قضاییه نه تنها فضایی را برای مدیران مسئول رسانه‌ها ایجاد کردند که بتوانند به راحتی و با وضوح و صراحت، دغدغه و ملاحظات خود را بیان کنند؛ بلکه برای هریک از آن دغدغه‌ها راهکاری ارائه دادند و با مدیران رسانه‌ای به هم‌اندیشی و تبادل نظر کارشناسی پرداختند. 

 نماینده مدیران رسانه‌ها در هیئت نظارت بر مطبوعات بیان کرد: نظراتی که در این جمع مطرح شد با توجه به گرایش‌ها و سلایق مختلف مدیران رسانه‌ای متنوع و بعضاً متفاوت از هم بود و نکته قابل توجه این که رئیس قوه قضاییه در این نشست مشوق و بیان دیدگاه‌های متنوع بودند که در چارچوب وفاق و پایبندی به نظام اسلامی بیان می‌شد. 

 وی اظهار کرد: از نکاتی که از جانب رئیس قوه قضاییه مطرح شد و پیام اخلاقی مهمی برای جامعه رسانه‌ای و دیگر صنوف داشت این بود که رئیس دستگاه قضا به «میزان الغیر» بودن تأکید داشتند و این که چگونه بتوانیم خود را ملاک و معیار حال دیگران قرار دهیم؛ به این معنی که اگر یک مسئول یا هر کُنشگر رسانه‌ای جای خود را با دیگری عوض کند؛ آیا در کُنش و رفتار او تفاوت ایجاد می‌شود یا همان رفتاری را خواهد داشت که در موقعیت سابق از او سر می‌زده است.

پاک آیین گفت: زاویه دید رئیس قوه قضاییه به این موضوع از جهت توجه به تئوری «نقش‌ها» و حقوق و حدود قانونی چه در حوزه عمومی و چه در حوزه رسانه، بسیار ارزشمند بود و مورد استقبال جمع حاضر قرار گرفت. محتوا و ماحصل این جلسه همچنین نشان دهنده درجه بالایی از استقلال قوه قضاییه است و نکته دیگری که این جلسه مؤید آن بود، این که اصحاب رسانه در قوه قضاییه، احساس امنیت قضایی دارند. 

مدیرعامل خبرگزاری آنا: حضور تمام سلایق رسانه‌ای در نشست هم‌اندیشی با رئیس قوه قضاییه یک نکته مثبت بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۲

محمدعلی مقدسیان مدیرعامل خبرگزاری آنا در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس قوه قضاییه با جمعی از مدیران مسئول رسانه‌های کشور، گفت: نشست‌های صمیمانه با روسای قوه برای اصحاب رسانه دارای دو بعد است یکی اینکه رسانه‌ها به واسطه ارتباط نزدیک‌تر با مردم و آگاهی از سلایق آن‌ها می‌توانند مطالب مدنظر را به روسای قوا منتقل کنند بعد دوم اینکه نظرات روسای قوا را می‌توانند به بهترین شکل انتقال دهند.

وی افزود: این نشست‌ها صمیمیت را برای اصحاب رسانه و برای روسا بیشتر می‌کند و کلیت جلسه بسیار خوب بود. کسانی که در این نشست شرکت کردند از جناح‌ها و سلایق مختلفی بوده و گزینشی انتخاب نشده بودند که این یکی از نکات مثبت جلسه بود.


برچسب ها: قوه قضاییه رسانه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *