رئیس کل دادگستری استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بهزیستی استان بازدید کرد

11:48 - 10 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۰۷۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بهزیستی استان بازدید کرد
همزمان با ایام دید و بازدید نوروزی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه سرپرست بهزیستی استان از خانه‌های کودک و نوجوان دختر و پسر تحت نظارت بهزیستی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، رئیس دادگستری بخش بوشکان، خیرالنسا رنجبر رئیس اداره امور خانواده معاونت اجتماعی دادگستری استان و مدیر کل ومعاون اداره زندان‌ها و با همراهی سرپرست بهزیستی استان از مراکز شبانه روزی نگهداری کودکان و نوجوانان تحت نظارت بهزیستی بازدید کردند.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در فضایی کاملاً صمیمانه با بچه‌ها صحبت کرد و آن‌ها علاقمندی خود را با سرودن شعر و دکلمه بیان کردند.

وی به کودکان و نوجوانان اعلام کرد بعد از امتحانات پایان سال آن‌ها را به اردوی تفریحی و آموزشی اعزام خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اهمیت دادن به مسایل روانشناختی این کودکان گفت: کار کردن روی مهارت‌ها و توانمندی‌های روانی و مذهبی فرزندان باعث می‌شود تا آمادگی‌های لازم را جهت گذراندن بحران‌های زندگی در بزرگسالی کسب کنند.

وی در ادامه به جذب کمک‌های خیرین اشاره و عنوان کرد: کمک‌های خداپسندانه این خیرین می‌تواند در تامین رفاهیات و آموزش‌ها و برطرف کردن نیاز‌های ضروری این کودکان بسیار اثرگذار باشد.

در این بازدید با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان یک نیکوکار هزینه‌های دارویی کودکان و نوجوانان این مراکز را تامین کرد.

در پایان این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر هدایایی به این کودکان اهدا کرد.

 در این بازدید سرپرست بهزیستی استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از حمایت و تلاش‌های مجموعه دادگستری و پیگیری مجدانه نسبت به مشکلات این کودکان، گزارشی را از اقدامات صورت گرفته برای کودکان و نوجوان حاضر در این مراکز ارائه کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *