تشکیل پرونده قضایی در رابطه با غرق شدن ۲ نفر در ساحل بوشهر

11:42 - 06 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۶۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تشکیل پرونده قضایی در رابطه با غرق شدن ۲ نفر در ساحل بوشهر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از تشکیل پرونده برای ناخدای قایق بدون مجوز تردد و بازداشت آن در خصوص غرق شدن دو مسافر در ساحل بوشهر خبر داد.

خبرگزاری میزان _ شهنایی گفت: در روز‌های ابتدایی تعطیلات نوروز متاسفانه شاهد غرق شدن و فوت دو هموطنمان بودیم که به شهر بوشهر سفر کرده و سوار یک قایق جهت تفریح در دریا شده بودند.

وی افزود: ناخدای این قایق بدون اخذ مجوز‌های لازم از دستگاه‌های مربوط، در محلی غیر مجاز و در روزی که دریا بسته بوده و هیچ ترددی توسط هیچ شناوری صورت نمی‌گرفته، اقدام به سوار کردن چهار مسافر که اهل یکی از استان‌های همجوار بودند، می‌کند که با حادثه‌ای که رخ می‌دهد، موجب غرق و فوت شدن دو نفر از این مسافران که خانم بودند می‌شود.

شهنایی تصریح کرد: دادسرای مرکز استان به این موضوع ورود کرده و پرونده قضایی تشکیل و دستورات مقتضی را صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه روند تحقیقات در شعبه مربوطه در حال انجام است، گفت: متهم اصلی پرونده که ناخدای قایق است، با دستور قضایی دستگیر و قرار تامین کیفری متناسب صادر و با توجه به عدم ارائه تامین، در بازداشت است.

دادستان مرکز استان بوشهر تصریح کرد:در این خصوص دستگاه‌های متولی هم به جهت ترک فعل و در راستای حقوق عامه شناسایی و به شعبه مربوطه معرفی شده‌اند.

وی پیشگیری از این حوادث را مهم دانست وافزود:در این خصوص به دستگاه‌های متولی امر تذکرات لازم جهت پیشگیری از وقوع حوادث مشابه داده شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *