کاهش ۲۱ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در استان البرز

13:00 - 09 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۹۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کاهش ۲۱ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در استان البرز
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که با اجرای برنامه‌های مختلف، کاهش ۲۱ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در استان البرز رقم خورد.

خبرگزاری میزان_ حسین فاضلی هریکندی با بیان جزئیات کاهش ۲۱ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در استان با تلاش‌های انجام شده در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: طلاق از مهم‌ترین آسیب‌های نهاد خانواده است که پیامد‌های منفی بسیاری برای طرفین، فرزندان و جامعه دارد که برای حمایت از نهاد خانواده، اقدامات اجرایی در دادگستری کل استان البرز تدوین و طراحی شد.

ارائه مشاوره به ۳ هزار و ۷۴۱ زوج متقاضی طلاق

وی افزود: توسعه و تقویت خدمات کمی و کیفی مشاوره‌ای به زوجین متقاضی طلاق، ارائه مشاوره به ۳ هزار و ۷۴۱ زوج متقاضی طلاق در مراکز مشاوره خانواده در ۳ شهرستان استان البرز و برگزاری ۱۲ هزار و ۲۲۳ جلسه خدمات مشاوره‌ای برای زوجین متقاضی طلاق بخشی از اقدامات انجام شده بوده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: راه اندازی ۲ مرکز مشاوره خصوصی پیش از طلاق در شهرستان‌های فردیس و ساوجبلاغ با همکاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و برگزاری ۷۲ کارگاه آموزشی سبک زندگی برای ۶۴۸ نفر از متقاضیان طلاق از دیگر اقدامات منتهی به این موفقیت بود که در نهایت به کاهش ۲۱ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در استان البرز منجر شد.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های تدوین شده در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در سال جاری شاهد کاهش بیشتر طلاق در استان باشیم.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *