بازدید بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور/ مشکل کمبود بلیت تهران- اهواز از طریق ناوگان فوق العاده حل شد

21:26 - 28 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۵۲۲۲
بازدید بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور/ مشکل کمبود بلیت تهران- اهواز از طریق ناوگان فوق العاده حل شد
بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به همراه هیأت همراه و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی، بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به همراه هیأت همراه و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد.

در جریان بازدید از پایانه جنوب، وضعیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به مسافران و نحوه صدور بلیت و پیش فروش آن بررسی شد.

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور همچنین در گفتگو با برخی از مسافرین در جریان کم و کیف نحوه تهیه بلیت قرار گرفت.

مهدی خنجری در پی گلایه برخی از مسافران در مورد کمبود بلیت در مسیر تهران به اهواز، موضوع را مورد بررسی قرار داد و از طریق ناوگان فوق العاده مشکل رفع شد.

همچنین یکی از مسافران به نحوه برخورد کارمند یکی از شرکت‌های مسافربری گله‌مند بود که تذکر جدی و لازم به مدیر شرکت مربوطه جهت رعایت حقوق شهروندی داده شد.

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی در ادامه از مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد و وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *