حضور بازرس کل امور میراث فرهنگی سازمان بازرسی در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

15:31 - 28 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۵۱۹۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
حضور بازرس کل امور میراث فرهنگی سازمان بازرسی در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر
بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل و هیات همراه با حضور در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در جریان آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های عضو این ستاد قرار گرفت.

خبرگزاری میزان- لقمان کیاپاشا، بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل و هیئت همراه در ادامه بازدید‌ها و نظارت‌های میدانی معاونین و بازرسان کل سازمان بازرسی کل کشور در ایام پایانی سال ۱۴۰۲، با هدف نظارت بر نحوه عملکرد و خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی، با حضور در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در جریان آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های عضو این ستاد قرار گرفت.

وی در این راستا با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که مردم عزیزمان در ایام عید و در سفر‌های نوروزی یک سفر راحت و ایمن و خالی از هرگونه گرفتاری را داشته باشند، گفت: بحمداله گزارشات ارائه شده در جلسه نشان از یک همت بلند و اقدامات هماهنگ دارد که ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته امیدواریم در این برنامه‌ریزی‌ها نقاط قوت سال‌های قبل تقویت و نقاط ضعف گذشته برطرف شود.

کیاپاشا افزود: یکی از مهمترین مطالبات ما از دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان، پاسخ گویی به نیاز مردم در اسرع وقت است. در ارائه برخی خدمات همچون اورژانس، پلیس راهور، آتش نشانی، سرعت عمل نقش تعیین کننده‌ای در افزایش رضایتمندی مردم دارد و لذا تقاضا داریم نسبت به این مهم اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه سفر‌های نوروزی معطوف به سه روز اول یا تعطیلات دور اول فروردین نیست، گفت: متاسفانه گاهی گزارشاتی واصل می‌شود که برخی دستگاه‌ها تمرکز خود در انجام تکالیف قانونی را معطوف به همان دو سه روز اول ایام نوروز کرده اند، این در حالی است که ماموریت این ستاد و اعضای آن خدمت‌رسانی مستمر حداقل تا پایان ۱۳ فروردین ماه است. انتظار داریم در تعطیلات نوروزی پیش‌رو شاهد خدمت‌رسانی گسترده و هماهنگ و البته مستمر توسط دستگاه‌های ذی‌ربط باشیم.

بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: نکته‌ای که باید متذکر شویم این است که همه دستگاه‌ها در این ایام نظارت‌های میدانی و سرزده خود را تقویت کنند. یقینا بازدید‌های سرزده و حضور جهادی مدیران و مسئولان در میدان خدمت‌رسانی در بهبود اقدامات و رضایتمندی مردم نقش زیادی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بارندگی‌ها در ایام پیش رو، از دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهیم با تمام توان حفظ سلامت و جان و بهبود وضعیت ایمنی سفر‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

 دستگاه‌هایی همچون وزارت کشور، صدا و سیما، پلیس راهور، سازمان تعزیرات حکومتی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سازمان اورژانس کشور، سازمان هواشناسی، سازمان هواپیمایی کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه، شرکت فرودگاه‌های کشور، شرکت راه آهن، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله اعضای حاضر در جلسه امروز ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بودند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *