خمز: بازی کاملی انجام دادیم/ به کسی بی‌احترامی نکردم

21:22 - 23 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۳۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خمز: بازی کاملی انجام دادیم/ به کسی بی‌احترامی نکردم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر هوادار گفت: یکی از بهترین بازی‌هایی بود که از زمانی که من در تراکتور هستم ارائه دادیم.

خبرگزاری میزان - پاکو خمز در نشست خبری بعد از بازی با هوادار در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم بازی کاملی ارائه دادیم. به ویژه از لحاظ پرس خیلی خوب کار کردیم. از لحاظ پرس تیم حریف یکی از بهترین بازی‌هایی بود که از زمانی که من در تراکتور هستم ارائه دادیم. دقایق پایانی بازی مورد پسندم نبود، نه صرفا به خاطر دریافت دو گل بلکه به خاطر اینکه پرس لازم را انجام ندادیم.

خمز در پاسخ به این پرسش که دلیل دریافت دو گل در دقایق انتهایی بازی چه بود؟ گفت: دلیل دریافت گل‌هایمان این بود که مالکیت توپ را به میزان لازم نداشتیم.

در ادامه خبرنگاران سوال دیگری نپرسیدند و خمز گفت: خبرنگاران عزیز اگر سوالی نباشد دیگر به کنفرانس نخواهم آمد. خبرنگاری گفت: این بی احترامی به خبرنگاران است.

سرمربی تراکتور پاسخ داد: من به هیچ‌کس بی احترامی نمی‌کنم. اگر سوالی نباشد چرا به نشست بیایم؟ شما به عرض بنده دقت نکردید؛ من نمی‌گویم حتما سوال بپرسید. من به کنفرانس‌های خبری نخواهم آمد و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. موفق باشید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *