رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیرعبداللهیان: اقدامات صهیونیست‌ها نقض بدیهی‌ترین مبانی حقوق انسانی است

14:55 - 23 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۳۲۹
امیرعبداللهیان: اقدامات صهیونیست‌ها نقض بدیهی‌ترین مبانی حقوق انسانی است
وزیر امور خارجه در پیامی بر وظیفه کشور‌های مسلمان برای اتخاذ تمهیدات لازم در موضوع فلسطین تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه طی پیامی به وزرای خارجه کشور‌های اسلامی فرار رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

متن پیام تبریک امیرعبداللهیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با مسرت و شادمانی، حلول ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری، ماه ضیافت الله، ماه بندگی و نیایش را خدمت جنابعالی و دولت و ملت عزیز آن کشور تبریک می‌گویم. 

امسال در شرایطی به استقبال میهمانی خدا می‌رویم که متاسفانه بشریت شاهد یکی از بزرگترین جنایات و نسل‌کشی‌های تاریخ خود است. 

فاجعه انسانی که این روز‌ها در سرزمین‌های اشغالی شکل گرفته، جلوه‌ای دیگر از تضییع تاریخی حقوق ملت مظلوم فلسطین و اعمال صریح زور علیه صاحبان اصلی سرزمین اشغال شده از سوی رژیم نامشروع صهیونیستی است. 

این روز‌ها نه‌تن‌ها زنان و مردان بی‌گناه و کودکان بی‌پناه معصوم فلسطینی از سوی این جانیان به خاک‌وخون کشیده می‌شوند، بلکه بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و امدادی، مساجد و کلیسا‌ها نیز از شر این رژیم در امان نیستند و اقدامات صهیونیست‌ها را می‌توان نقض بدیهی‌ترین مبانی حقوق انسانی و مصداق آشکار جنایت علیه بشریت، نسل‌کشی و پاکسازی قومی دانست. 

در این برهه تاریخی وظیفه همه کشور‌های مسلمان است تا با تمهید زمینه‌های لازم برای برداشتن گامی عملی، به سوی صلح و تامین حقوق پایمال شده فلسطینیان قدم برداشته و به این جنایات هولناک پایان بخشند. 

امید دارم در این ماه پر خیر و برکت، بیش از پیش شاهد تحکیم برادری و دوستی میان امت‌های مسلمان، دفاع از مظلومان و برقراری صلح پایدار باشیم.

از خداوند متعال استمرار سلامتی و موفقیت آن جناب و شادکامی ملت‌های مسلمان به‌ویژه آن ملت دوست و برادر را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *