گفت‌وگو|

جلوگیری از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان اصفهان

14:00 - 04 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۳۸۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جلوگیری از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان اصفهان
رئیس کل دادگستری اصفهان با بیان اینکه از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان جلوگیری شد، گفت: با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان و دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی شغل ۴هزار و ۴۴۹ نفر تثبیت شد.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری در گفت‌وگو با میزان،  با بیان اینکه از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان جلوگیری شد، گفت: با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان و دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی شغل ۴ هزار و ۴۴۹ نفر تثبیت شد.

 وی گفت: با توجه به اصل صد و پنجاه و شش قانون اساسی، سند تحول قضایی و دستورالعمل پیگیری و رسیدگی به حقوق عامه که توسط دادستان کل کشور ابلاغ شد یکی از وظایف و تکالیف دادستان‌ها بحث احیا و صیانت از حقوق عامه است.

رئیس کل دادگستری اصفهان به اثربخشی بازدید‌های صورت گرفته از شهرک‌های صنعتی در سطح استان با حضور مسئولین قضایی و اجرایی و مدیران بخش‌های اقتصادی و صنعتی اشاره کرد و افزود: همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌ها و هم‌افزایی برای رفع موانع تولید و تسهیل در ارائه خدمات، زمینه‌های افزایش تولید را فراهم می‌کند و دستگاه قضایی نیز طبق قانون با اعمال نظارت و مطالبه‌گری از دستگاه‌ها جهت انجام وظایف محوله، یاریگر شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان است.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری گفت: با تجمیع سوابق از پرونده‌های مختلف واحد‌های تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان موضوعات حقوقی و قضایی این واحد‌ها توسط یک کارگروه در دبیرخانه ستاد مورد پیگیری قرار می‌گیرد و به منظور حمایت از تولیدکنندگان به دنبال جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و خطوط تولید هستیم.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲ جلسه برگزار شده که حاصل آن ۹۱ مصوبه بوده و تعداد واحد‌هایی که احیا و یا از تعطیلی آن جلوگیری شده نیز ۲۴ واحد بوده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *