واکنش دبیر فدراسیون کشتی به درگیری فرنگی‌کار جنجالی در تورنمنت ترکیه

9:10 - 20 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۶۶۲
واکنش دبیر فدراسیون کشتی به درگیری فرنگی‌کار جنجالی در تورنمنت ترکیه
ابراهیم مهربان نسبت به درگیری فرنگی‌کار کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی وهبی امره ترکیه واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - مبارزه محمدرضا مختاری در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جام وهبی‌امره ترکیه برابر نماینده کشور میزبان با درگیری شدیدی همراه شد و هر دو کشتی‌گیر حذف (دیسکالیفه) شدند. به دنبال این اتفاق جلسه فوق‌العاده کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با حضور شهرام لرستانی رئیس و سایر اعضا برگزار و فرنگی‌کار کشورمان تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های ورزشی تعلیق شد.

در همین راستا ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه کشتی‌گیران ترک به رعایت نکردن اصول جوانمردی در حین مبارزه شهره و معروف هستند، ابراز داشت: با سر ضربه زدن و انگشت در چشم کردن رویه معمول بسیاری از کشتی‌گیران ترکیه‌ای در مسابقات است.

وی با بیان اینکه فدراسیون کشتی به شدت امر صورت گرفته توسط فرنگی‌کار کشورمان را محکوم می‌کند، گفت: کشتی‌گیران باید با توجه به جایگاه ویژه‌ای که کشتی ایران در جهان دارد و سوابقی که از کشتی ما در دنیا موجود است، علیرغم آنچه روی تشک رخ داد، شئونات مرتبط با اخلاق را حفظ کنند.

مهربان با توجه حساسیت موضوع و تشکیل جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در همین خصوص نیز اظهار داشت: آبروی کشور عزیزمان بالاتر از هرچیزی است و ما منتظر بازگشت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به کشورمان برای ارائه توضیحاتی درباره آنچه رخ داد، خواهیم ماند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *