رهبر انصارالله یمن: آمریکا اصلی‌ترین نقش را در کشتار مردم غزه دارد

17:25 - 17 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۲۴۴
رهبر انصارالله یمن: آمریکا اصلی‌ترین نقش را در کشتار مردم غزه دارد
دبیرکل جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: اعراب مسئولیت مضاعف در حمایت از مردم فلسطین  از نظر انسانی و مذهبی و در نظر گرفتن منافع و امنیت ملی بر عهده دارند.

خبرگزاری میزان - دبیرکل جنبش انصار الله یمن در سخنرانی خود با بیان اینکه آمریکایی‌ها در اثر شکست و رسوایی به جای اینکه به دنبال توقف تجاوز و محاصره باشند، تحت عنوان آتش بس موقت در ماه رمضان حرکت می‌کنند، گفت: دشمنان می‌خواهند به اشغال غزه ادامه دهند و به دنبال استفاده از عنوان آتش بس برای دستیابی به اهداف نظامی هستند.

وی افزود: محکوم کردن آنچه در غزه میگذرد، از سوی کشور‌های اسلامی از طریق بیانیه، کافی نیست و باید گام‌های عملی فوری برداشته شود.

دبیرکل جنبش انصار الله یمن ادامه داد: اعراب مسئولیت مضاعف در حمایت از مردم فلسطین  از نظر انسانی و مذهبی و در نظر گرفتن منافع و امنیت ملی بر عهده دارند.

وی گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با همه جنایت ها، تجاوزات و وحشیگری‌هایی که در غزه مشهود بود، خطری برای کل ملت ما هستند.

دبیرکل جنبش انصار الله یمن افزود: با هیچ کشور عربی در رویکرد‌های آمریکایی و اسرائیلی و همچنین در استراتژی‌های آن‌ها رویکرد دوستانه یا صلح واقعی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: جهان به اتفاق آرا در مورد جنایت و وحشیگری آنچه غزه شاهد آن است، توافق دارند و خواستار توقف آن هستند، به جز آمریکا و انگلیس.

دبیرکل جنبش انصار الله یمن ادامه داد: ۱۵۳ روز از تجاوزگری آمریکا و رژیم‌صهیونیستی علیه مردم غزه گذشت، اگر حمایت آمریکا نبود، رژیم‌صهیونیستی نمی‌توانست در غزه کاری از پیش ببرد.



وی افزود: این یک جنایت مشهود و ملموسی است که به‌صورت زنده و در برابر چشم جهانیان، نهاد‌ها و موسسات بین‌المللی و سازمان‌های مرتبط که دم از حقوق بشر می‌زنند، صورت می‌گیرد.

دبیرکل جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: سکوت جامعه بشری در برابر مظلومیت غزه مایه ننگ است.
رهبر گروه انصارالله تاکید کرد: در عملیات‌های اخیر از سلاح‌های جدید استفاده شد و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها از آن غافلگیر شدند.

وی با بیان اینکه هدف قرار دادن ناو‌های آمریکایی و اسرائیلی یکی از برجسته‌ترین عملیات‌های ما است، افزود: عملیات پشتیبانی انجام شده در هفته جاری بالغ بر ۸ عملیات بوده که طی آن ۷ فروند کشتی با ۱۹ موشک و پهپاد هدف قرار گرفته است.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *