نوازی: حالا باید برای ادامه لیگ تلاش کنیم/ گل دوم مس کاملاً آفساید بود

20:32 - 14 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۷۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نوازی: حالا باید برای ادامه لیگ تلاش کنیم/ گل دوم مس کاملاً آفساید بود
مربی استقلال می‌گوید که تیمش در دیدار برابر مس رفسنجان می‌توانسته پیروز شود.

خبرگزاری میزان - محمد نوازی، مربی تیم فوتبال استقلال، پس از شکست برابر مس رفسنجان و حذف از جام حذفی اظهار داشت: باید ابتدا از بازیکنان تشکر کنم که تلاش کردند و جنگیدند. فکر می‌کنم در نیمه اول توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم و موقعیت گل نیز داشتیم. یک ضربه پنالتی را نیز هدر دادیم.

وی ادامه داد: شرایط ضربات پنالتی نیز به همین صورت بوده و ۵۰-۵۰ است. کلا در جام حذفی نیز اینگونه است و شانس هر تیم برای پیروزی ۵۰ درصد است. بچه‌هایمان تلاش کردند و نتوانستیم به گل برسیم.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من داور روی گل دوم مس دچار اشتباه کرد، چون گل آن‌ها آفساید بود. فکر می‌کنم قبل از گل نخست، بازیکن مس خطای خشنی روی پای ماشاریپوف انجام داد و باید اخراج می‌شد. متأسفانه داور هیچ اقدامی انجام نداد.

نوازی تصریح کرد: بازی خوبی بود و می‌توانستیم برنده باشیم. البته شرایطمان خوب نبود. استقلال نمی‌تواند در دو جام شرکت کند، چون کمبود بازیکن داریم. تمام تلاشمان را کردیم. در بازی‌های بعد و لیگ باید جبران کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم، اما نتوانستیم نفرات جدیدی به تیم اضافه کنیم و در شرایط بدی بودیم. فکر می‌کنم باید برای آینده تیممان تلاش کنیم و برای ادامه لیگ زحمت بکشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *