رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید امیرعبداللهیان بر ایجاد زمینه‌های همکاری در قالب بریکس و دیگر سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی

21:27 - 14 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۷۵۶
تاکید امیرعبداللهیان بر ایجاد زمینه‌های همکاری در قالب بریکس و دیگر سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی
وزیر امور خارجه در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی بر به ضرورت پیگیری برنامه‌های روابط دوجانبه از جمله توافق‌های به عمل آمده دو کشور در چارچوب کمیسیون مشترک تاکید کرد.

خبرگزاری میزان – منصور شکیب مهر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی در آستانه عزیمت به محل ماموریت خود با وزیر امور خارجه ملاقات و گفت‌وگو کرد.

منصور شکیب مهر در این ملاقات ضمن ارائه گزارشی از محل ماموریت خود و روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی، به تشریح برنامه‌های خود در دوره ماموریت در پرتوریا پرداخت. 

وزیر امور خارجه نیز در این ملاقات ضمن آرزوی موفقیت برای سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوره مسئولیت خود، به ضرورت پیگیری برنامه‌های روابط دوجانبه از جمله توافق‌های به عمل آمده دو کشور در چارچوب کمیسیون مشترک تاکید کرد.

وی همچنین ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود در روابط دوجانبه، به ایجاد زمینه‌های همکاری در قالب بریکس و دیگر سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد.

منصور شکیب مهر پیش از این مسئولیت‌هایی همچون معاون اداره دوم غرب اروپا، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ساحل عاج و مشاور وزیر امور خارجه را عهده‌دار بوده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *