محصولی: تضعیف دولت را تضعیف نظام می‌دانیم

17:25 - 09 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۹۶۵
محصولی: تضعیف دولت را تضعیف نظام می‌دانیم
دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه نمایندگان مجلس دوازدهم باید همراه دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم هم‌‌افزایی کنند گفت: جبهه پایداری تضعیف دولت را تضعیف نظام می‌داند.

خبرگزاری میزان - صادق محصولی ظهر امروز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ در نشست خبری انتخاباتی جبهه پایداری با تاکید بر دیدگاه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی درباره مشارکت مردم در امور کشور گفت: مردم در دیدگاه حضرت امام (ره) جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند و همین اصل است که مردمسالاری دینی را به یکی از خطوط لاینفک خط امام خمینی (ره) تبدیل کرده است. اگر کسی امام (ره) را قبول داشته باشد، قطعا مردم را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: انتخابات دموکراتیک و آزاد در ایران محصول جمهوری‌اسلامی است. رژیم سلطنتی پدرسالار نسبتی با انتخابات و مشارکت مردم نداشت.

محصولی تاکید کرد: ولایت‌فقیه در نظام جمهوری‌اسلامی متضمن حضور مردم در مسائل سیاسی است؛ لذا ما انتخابات را یک حق نمی‌دانیم بلکه انتخابات تکلیف و وظیفه ما است.

وی با تاکید بر اینکه مردمسالاری دینی در ایران یک امر تزئینی نیست گفت: جبهه پایداری تحزب را برای جوانان لازم می‌داند همچنان که انتخابات را مردم‌گرا دنبال می‌کند. جبهه پایداری براساس فرمایشات رهبرانقلاب؛ معتقد است، مقبولیت و مشروعیت هر دو از انتخابات برمی‌آید.

این فعال سیاسی در توضیح اختلافات میان جبهه پایداری و شانا گفت: قطعا در جبهه پایداری با شورای ائتلاف ممکن است اختلافاتی وجود داشته باشد. اما در امر انتخابات به وحدت رسیده‌ایم. وحدت ما یعنی تنزل اختلافات و با این امر سعی کردیم نسیم وحدت را به جامعه القا کنیم.

محصولی افرادی که با ارزش‌های انقلاب تعارض دارند را به عنوان رقیب جبهه پایداری در انتخابات دانست و گفت: جبهه پایداری همه افرادی که ارزش‌های انقلاب را ارزش خود می‌پندارند و در صدد اعتلای نظام هستند را با سیاست‌های خود همسو می‌داند.

دبیرکل جبهه پایداری ادامه داد: برخی جریانات در عین اینکه مدعی تبعیت از خط امام خمینی (ره) هستند، اما با رفتار و گفتارشان مانع مشارکت بیشتر مردم در موضوعاتی مثل انتخابات می‌شوند.

وی در ادامه گفت: جبهه پایداری تضعیف هر کدام از قوای سه‌گانه کشور را گناه نابخشودنی و تضعیف دولت را تضعیف نظام می‌داند.

دبیرکل جبهه پایداری تصریح کرد: نمایندگان مجلس دوازدهم باید همراه دولت در حوزه‌های اقتصادی و  برای رفع مشکلات معیشتی مردم هم‌افزایی کنند.

دبیرکل جبهه پایداری در خاتمه به تشریح مختصات رقبای انتخاباتی پرداخت و گفت: کسانی که در کشور سیاه‌نمایی می‌کنند و خدماتی که دولت و شخص آقای رئیسی انجام داده و پیشرفت‌های عمده و قدرت کشور که در تاریخ بی‌نظیر بوده را نمی‌بینند، کسانی که دنبال تضعیف نظام هستند و سازشگران و آن‌ها که به دنبال دست نیاز دراز کردن به سوی غرب و دیکته‌های اعمال شده از محاکم بین‌المللی وابسته به کاپیتالیسم هستند، رقیب ما محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *