تجلیل از ۲۰۴ نفر از کارکنان اداری و قضایی دیوان عدالت اداری

16:01 - 09 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۹۴۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تجلیل از ۲۰۴ نفر از کارکنان اداری و قضایی دیوان عدالت اداری
طی مراسمی با حضور رئیس دیوان عدالت اداری از ۲۰۴ نفر از کارکنان قضایی و اداری ساعی سال ۱۴۰۱ تجلیل شد.

خبرگزاری میزان - در پایان جلسه هیئت عمومی، طی مراسمی با حضور رئیس دیوان عدالت اداری از ۲۰۴ نفر از کارکنان قضایی و اداری ساعی سال ۱۴۰۱ تجلیل شد.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام و المسلمین مظفری ضمن تبریک میلاد حضرت، ولی عصر (عج)، از زحمات کلیه کارکنان دیوان قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه معاون نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری به بیان چگونگی انجام فرایند بازرسی و انتخاب کارکنان ساعی و تلاش گر پرداخت.

مسعودی فر گفت؛ نظارت و ارزیابی کارکنان یک تکلیف قانونی است که هر سال باید این فرایند انجام شود. معاونت نظارت و بازرسی در مقام وظیفه نظارتی که بر عهده دارد در طول سال یکسری اقدامات نظارتی بصورت متناوب اجرا می‌کند که در سوابق کارکنان ثبت و ضبط شده و در ارزیابی سالانه لحاظ می شود.

وی افزود متعارف است معاونت نظارت بازرسی قبل از انجام بازرسی ضمن اطلاع مجموعه مورد بازرسی، شاخصه‌های بازرسی را از طریق اتوماسیون اداری باطلاع همکاران می‌رساند که البته این شاخصه‌ها ماحصل اخذ نظرات مدیران ارشد دیوان بوده است. قبل از حضور هیئت بازرسی در شعبات دیوان، گزارش سیستمی از عملکرد شعبه مدنظر از سامانه‌های اداری استخراج و تحویل هیئت بازرسی قرار گرفته تا هیئت بازرسی با اطلاعات کامل اقدام به بازرسی نماید.

معاون نظارت و بازرسی گفت؛ به نظر بنده همه همکاران دیوان شایسته تقدیر و تشکر هستند، اما بلحاظ ذات امر بازرسی می‌بایست از عده‌ای از همکاران ساعی و تلاش گر، تجلیل بعمل آید. در بازرسی مربوط به سال ۱۴۰۱ از کارکنان قضایی و اداری که در هرکدام از ۳ تیم بازرسی کمک گرفته شد محور‌های بازرسی در ۳ حوزه کمی، کیفی و مدیریتی - رفتاری صورت پذیرفت. بازرسی از همکاران قضایی ۵ ماه و همکاران اداری ۴ ماه طول کشید. امتیازات بازرسی در قالب ۵ دسته شامل بسیار خوب تا ضعیف بوده است که در بازرسی از همکاران قضایی خوشبختانه در دسته ضعیف و متوسط هیچ همکار قضایی نداشتیم و ۶۷ درصد از همکاران قضایی که تعداد ۷۴ نفر می‌شوند حائز رتبه بسیار خوب شده اند. در بازرسی از همکاران اداری نیز تعداد ۱۳۰ نفر معادل ۱۵ درصد از کارکنان اداری موفق به کسب رتبه بسیار خوب شده اند.

مسعودی فر در پایان موارد پرتکرار مثبت و منفی ماحصل بازرسی صورت گرفته را برشمرد.

در ادامه با حضور رئیس دیوان عدالت اداری و روحانیون و همکاران قضایی مجرب با تقدیم لوح تقدیر از کارکنان ساعی و منتخب دیوان عدالت اداری تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *