درویش: از جدایی زاهدی سود کردیم/ عُمری بد اخلاقی کرد/ کارت بیرانوند باید در گینس ثبت شود

8:12 - 08 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۵۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درویش: از جدایی زاهدی سود کردیم/ عُمری بد اخلاقی کرد/ کارت بیرانوند باید در گینس ثبت شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: زاهدی چند برابر پولی را که در این نیم‌فصل گرفته بود به باشگاه برگرداند تا بتواند فسخ کند.

خبرگزاری میزان - رضا درویش درباره جدایی دو بازیکن از پرسپولیس، اظهار داشت: شهاب زاهدی و نبیل باهویی خواستار جدایی بودند که کار‌های آن انجام شد. زاهدی در روزهای اخیر چندین بار مراجعه کرد و دنبال فسخ قرارداد بود و از نظر روحی و روانی آماده نبود. سرمربی تیم گفت وقتی دل بازیکن با ما نیست باید جدا شود.

وی ادامه داد: زاهدی با توافق مبلغی را به باشگاه داد و ما هم دنبال این مبلغ نبودیم و دوست داشتیم در خدمت وی باشیم. او مبلغ نسبتا خوبی را برای فسخ پرداخت کرد و جدا شد؛ زاهدی چند برابر پولی را که در این نیم‌فصل گرفته بود به باشگاه برگرداند تا بتواند فسخ کند. یعنی حضور او در پرسپولیس بیشتر از رایگان تمام شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در ۱۲ سال اخیر جذب این تعداد بازیکن با این کیفیت شاید کمتر اتفاق افتاده باشد. در این مدت بازیکن ازبکستانی، قطری، آل کثیر، خدابنده لو و بابایی بازیکنانی بودند که جذب پرسپولیس شدند. دو بازیکن هم سرباز بودند.

درویش درباره مشکلات پیش آمده درخصوص بدهی مالیاتی رادوشوویچ تصریح کرد: مالیات قرارداد رادو حدود ۱۱ میلیارد برای باشگاه هزینه داشت و پیش از این هم حدود ۷۰ میلیارد بابت طلبش هزینه کرده بودیم تا در مجموع ۸۰ میلیارد از پرسپولیس پول گرفته باشد، در صورتی که من می‌توانستم با این پول هزینه تیم‌های پایه و… در باشگاه را پرداخت کنم.

وی درخصوص دریافت مجوز حرفه‌ای گفت: هفته پیش جلسه مفصلی با معاونان وزارت ورزش و زارعی داشتیم. جلسه خوبی بود و همه موارد را گوشزد کردند. خطر بیخ گوش ماست و خیلی اوضاع سختی است و باید تکلیف مالکیت را مشخص کنند. برخی مواقع دولت باید تصمیم بگیرد تا مالکیت مشخص شود. مجموعه ورزشی آزادی عزم ملی می‌طلبد و با این شرایط نباید برای عدم صدور مجوز حرفه‌ای در ماه‌های آینده تاسف بخوریم.

درویش افزود: از محمد عمری شکایت کردیم. طبق دستورالعمل سازمان نظام وظیفه گفتند بازیکنان سرباز به جز میلاد سرلک که شهریور باید سربازی می‌رفت، می‌توانند تا پایان لیگ در تیم‌های خود باشند. متاسفانه بداخلاقی شد و عمری بدون اینکه به ما بگوید خودش را تحویل داد. با مرتضی پورعلی گنجی صحبت کردم و بعد از سفر قرادادش را تمدید می‌کند.

وی در پایان در خصوص اخطار علیرضا بیرانوند در دیدار با تراکتور عنوان کرد: کارت زرد بیرانوند را باید در گینس ثبت کرد. برای اولین بار داور به بازیکنی که مصدوم بود، کارت زرد داد که در نوع خودش کم نظیر است. در بازی با آلومینیوم هم پیش از اینکه گل دریافت کنیم داور باید یک پنالتی برای ما اعلام می‌کرد و آلومینیوم بدون اینکه موقعیت گلی داشته باشد توانست ما را شکست دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *