گفت‌وگو|

بیانی: فصل قبل سوءمدیریت قهرمانی را از استقلال گرفت/ امیدوارم اختلافات مدیریت و کادرفنی زودتر حل شود

0:45 - 08 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۵۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بیانی: فصل قبل سوءمدیریت قهرمانی را از استقلال گرفت/ امیدوارم اختلافات مدیریت و کادرفنی زودتر حل شود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سال قبل استقلال شانس اول قهرمانی بود و با بروز اتفاقات حاشیه‌ای و سوء مدیریت جام قهرمانی از دست داد.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار استقلال و سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌های مستقیم تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان که شانس قهرمانی دارند، ۱۲ امتیاز دارد و گرفتن این امتیازات از رقبا می‌تواند قهرمان این فصل را مشخص کند. هر تیمی که بهتر بتواند تمام این ۱۲ امتیاز را کسب کند، گام بلندی را برای قهرمانی برخواهد داشت.

وی افزود: بر همین اساس استقلال حتماً باید بازی با سپاهان را ببرد تا بتواند جایگاه خودش در صدر جدول را مستحکم کند. همچنین استقلال می‌تواند با کسب این ۳ امتیاز حساس خانگی، از تیم‌های دیگر در جدول لیگ برتر فاصله بگیرد. البته سپاهان تیم پرمهره‌ای است و امیدوارم این دیدار با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی بازی تماشاگرپسند و زیبایی باشد و همه از این بازی لذت ببرند.

*استقلال در نیم فصل اول در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت

پیشکسوت فوتبال در مورد جذب بازیکنان خارجی در استقلال گفت: استقلال هم اکنون شرایط مناسبی دارد و سیلوا و ماشاریپوف، کاپیتان ازبکستان بازیکنان خارجی که در نیم فصل جذب کرده است، مطمئناً می‌توانند تیم را برای قهرمانی کمک کنند. به نظرم با شرایطی که استقلال دارد، جواد نکونام هم بتواند اهداف مدنظر خودش را در تیم پیاده کند.

بیانی درباره عملکرد خوب دفاعی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: استقلال در نیم فصل اول در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت و باید این روند آرمانی را در خط دفاعی حفظ کند. قطعاً بازیکنان خط حمله نظیر بلانکو و آرمان رمضانی می‌توانند به حریفان ضربه بزنند و سه امتیاز را کسب کنند.

*باید مشکلات داخل خانواده حل شود 

وی در مورد اختلاف مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر حاشیه‌هایی هم در مدیریت و کادر فنی تیم فوتبال استقلال وجود دارد باید این مشکلات در خانواده حل شود و دودش به چشم هواداران نرود و به تیم لطمه نزند. کادر فنی و بازیکنان از شرایط موجود آگاهی دارند و برای شادی دل هواداران با تمام وجود به میدان خواهند رفت.

بیانی ادامه داد: استقلال از ابتدای فصل بازی‌های خوبی انجام داد و به خاطر مشکلاتی که وجود داشت، طرفداران اصلاً انتظار قرار گرفتن در چنین رتبه‌ای خوبی را تا اینجا فصل لیگ برتر نداشتند.

*امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکل مدیریت و کادر فنی زودتر حل شود، چون با صحبت کردن اختلاف نظر‌ها حل می‌شود. این اختلافات نباید طوری باشد که باز حسرت قهرمانی را مثل سال قبل بخوریم. فصل قبل استقلال تا ۳-۴ هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر، شانس اول قهرمانی بود، اما با بروز اتفاقات حاشیه‌ای و سوء مدیریت جام قهرمانی را از دست داد. این فصل شرایط تیم خیلی بهتر از فصل قبل است و ان‌شاءالله امسال اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *