برپایی میز خدمت و ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان کرمانشاه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم طاقبستان/ رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۲۵ نفر

10:39 - 03 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۰۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
برپایی میز خدمت و ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان کرمانشاه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم طاقبستان/ رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۲۵ نفر
با حضور مسئولان قضایی استان کرمانشاه در امامزاده ابراهیم طاقبستان کرمانشاه به مشکلات حقوقی و قضایی ۲۵ نفر از مراجعین رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان_ در پی تأکیدات ریاست قوه قضاییه و پیگیری اهداف سند تحول قضایی مبنی بر دیدار بی‌واسطه با مردم و همچنین در آستانه نیمه شعبان، مسئولان قضایی استان با حضور در امامزاده ابراهیم طاقبستان، ضمن دیدار چهره به چهره و صمیمی با مردم، مستمع مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها بودند و دستورات لازم را برای رفع این مشکلات صادر کردند.

عباسی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این برنامه با اشاره به اهداف مهم سند تحول قضایی گفت: بنا به تأکیدات ریاست قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان مبنی بر دیدار چهره به چهره و بدون تشریفات با مردم در مساجد، امامزاده‌ها و مصلا‌های شهر، با این ظرفیت امکان گفت‌وگوی رو در رو و بدون واسطه با اقشار مختلف مردم توسط مسئولین قضایی استان فراهم شده و دستورات لازم برای رفع و پیگیری مشکلات مردم هم صادر شد.

وی افزود: در همین راستا درخواست‌ها و مطالباتی که قابل اجرا و رسیدگی بودند در همین جلسه رسیدگی و مواردی نیز برای بررسی کامل و جامع، به مراجع مربوطه ارجاع داده شد.

لازم به ذکر است در این دایدار‌ها تعداد ۲۵ نفر از مردم به طرح مشکلات خود اعم از قضایی و حقوقی و نیز مشکلات اقتصادی و اجتماعی پرداختند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *