پرسپولیسی‌ها بعد از پیروزی مقابل تراکتور چه گفتند؟

20:22 - 02 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۹۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیسی‌ها بعد از پیروزی مقابل تراکتور چه گفتند؟
بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - در ادامه بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با گل‌های آل‌کثیر و ترابی با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان اوسمار ویرا به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها پس از این پیروزی به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

حسین بادامکی: جذب خدابنده‌لو قطعی است

 

*معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله بازیکنان جدید در بازی بعد به تیم اضافه شوند و با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم. لیست بزرگسال ما پُر است. باید بازیکن جایگزین و لیست‌مان را خالی کنیم و این اتفاق هنوز عملی نشده است.

*وی راجع‌به اینکه آیا کار‌های انتقال محمد خدابنده‌لو به پرسپولیس قطعی شده و مشکلی برای حضور در لیست ندارد، گفت: ان‌شاءالله؛ خدابنده‌لو مشکلی ندارد.

*بادامکی در مورد زمان حضور بازیکنان خارجی پرسپولیس در لیست این تیم عنوان کرد: حسن عبدالکریم مشکلی ندارد. برای حضور ارونوف ما یک نفر را با نظر آقای اوسمار از لیست خارج کنیم. منظورم سهمیه خارجی‌مان است.

واکنش زاهدی به جدایی از پرسپولیس 

*شهاب زاهدی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: خداراشکر بازی را بردیم. واقعاً به این ۳ امتیاز احتیاج داشتیم. هفته قبل هم عملکرد خوبی داشتیم و کار تیمی‌مان فوق‌العاده بود.

وی ادامه داد: خدا را صدهزار مرتبه شکر که توانستیم توانایی‌مان را با به ثمر رساندن گل نشان دهیم و خیلی خیلی خوشحالم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که پیشنهاد تیم ژاپنی جدی است؟ گفت: سؤال بعدی!

*گولسیانی: نبود بیرانوند تراژدی نیست

*برد بسیاری مهمی برای ما بود، زیرا مشکلاتی از جمله نبود تماشاگران داشتیبم و هواداران ما منتظر برد‌های ما بودند.

*وی درباره کارکردن با اوسمار بیان کرد: فکر نمی‌کنم فشاری روی اوسمار باشد، زیرا او یک سال و نیم است که در پرسپولیس حضور دارد و هواداران او را می‌شناسند. ما وارد دوره جدیدی شدیم و کار زیادی داریم. خوشحالم که با اوسمار کار می‌کنم و اینجا هستم. هر کسی که در این تیم قرار دارد، این تصمیم را گرفته که سخت کار کند. ما همه پرسپولیسیم و برای این تیم زحمت می‌کشیم.

*مدافع پرسپولیس درباره محرومیت بیرانوند در دیدار با ذوب‌آهن گفت: او با کارت زردی که گرفت، در بازی بعد حضور نخواهد داشت. البته که این موضوع تراژدی نیست، زیرا ما تیمی قوی هستیم و بازیکنان خوبی هم داریم.

*افشین پیروانی: پرسپولیس مشکل مالی دارد

*ما خیلی محترمانه با داور صحبت کردیم و هیچ بحث خاصی نبود. ما دوست نداشتیم بیرانوند که بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ماست برایش این اتفاق بیفتد و در بازی بعدی پرسپولیس نباشد.

*باشگاه پرسپولیس مشکل مالی دارد و دریافتی‌ها ۳۰ درصد است. همه زحمت و تلاش می‌کنند و به کادر فنی و بازیکنان خسته‌نباشید می‌گوییم و از هواداران‌مان می‌خواهیم که حمایت کنند تا بتوانیم به هدف‌مان که قهرمانی است، برسیم.

*پیروانی درباره گلزنی عیسی آل‌کثیر گفت: عیسی هم بعد از مدت‌ها بازی کرد، امروز، روز خوبش بود و به او خسته نباشید می‌گویم.

*فرشاد فرجی: فقط ۳۰ درصد دریافتی داشتیم  

*از روز‌هایی بود که خوب بازی کردیم، آن هم با شرایطی که وجود داشت. یکسری از بازیکنان مصدوم و سرماخورده بودند. جزو نفراتی بودم که دیشب تا صبح تب و لرز داشتم. متاسفانه به خاطر پنجره بسته، لیست بازیکنان خالی و دست مربی هم خالی بود. خودم به او گفتم که اگر نیاز بود، به تیم کمک کنم. خدا را شکر بردیم.

*ما قهرمان سه‌گانه ایران هستیم، البته با ۳۰ درصد دریافتی در هفته هفدهم. واقعاً خجالت‌آور است. از پارسال و دو سال قبل طلب داریم. قراردادی که دو سال قبل بستیم، اگر آن زمان دریافت می‌کردیم، می‌توانستیم با آن پول کار‌های زیادی انجام دهیم. الان با این تورمی که ایجاد شده، هنوز پول‌مان را دریافت نکرده‌ایم. حرف زیاد است، فقط امیدوارم روز‌های سختی که سپری می‌کنیم، درست و شرایط خوب برای پرسپولیس ایجاد شود.

*فرجی درباره همکاری با اوسمار و فشار‌ها روی این مربی عنوان کرد: تیم بزرگ همین است. ما هم که در این تیم بازی می‌کنیم، شرایط را درک می‌کنیم. قطعاً مربی‌ای که این مسئولیت را قبول کرده، به این شرایط پی برده که می‌تواند این فشار‌ها را تحمل کند. فعلاً با این برد به یک حاشیه امن رسیده‌ایم و ان‌شاءالله در ادامه راه نتایج بهتری بگیریم.

*مهدی ترابی: گلر دوم پرسپولیس همه را شگفت‌زده خواهد کرد

*به نظرم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، سه امتیازی که مستحق آن بودیم. به هواداران تبریک می‌گویم، جای آن‌ها خالی بود. خدا را شکر شرمنده‌شان نشدیم.

*یک گلر جوان خیلی خوب داریم که شما او را مشاهده کردید، ولی ما یک گلر خیلی خوب داریم قطعاً می‌تواند در این یک بازی خیلی به ما کمک کند. قطعاً مطمئن باشید حتی شما از عملکرد او شگفت‌زده خواهید شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *