رئیس کل دادگستری خوزستان وضعیت اشتغال خانواده زندانیان را پیگیری کرد

14:25 - 29 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۴۳۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خوزستان وضعیت اشتغال خانواده زندانیان را پیگیری کرد
رئیس کل دادگستری خوزستان با برقراری ارتباط الکترونیک با دادستان شهرستان ماهشهر و در منزل زندانی زمینه اشتغال زن زندانی مبحوس را فراهم کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان خوزستان در ادامه ملاقات‌های هفتگی ضمن ملاقات با ۴۵ نفر از مراجعین به دادگستری استان و پیگیری درخواست‌ها آنان، با حضور در سامانه الکترونیکی صحراب بصورت برخط به درخواست خانواده پنج نفره زندانی در زمینه اشتغال را بررسی کرد.

در این برنامه که همزمان مدیر کل زندان‌های استان و دادستان ماهشهر از منزل زندانی کم بضاعت بازدید می‌کردند پس از درخواست خانواده زندانی جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان و برقراری ارتباط از طریق سامانه صحراب، علی دهقانی ضمن پیگیری مشکلات وی در خصوص اشتغال خارج از زندان زن سرپرست خانواده که شوهر وی در زندان تحمل حبس می‌کرد و پنج فرزند دارد؛ دستورات لازم را صادر کرد.

علی دهقانی با بیان اینکه تاکید ریاست قوه قضاییه بر این است که با استفاده از فناوری‌های نوین هزینه‌های کاهش یابد، افزود: از مدیرکل زندان‌های و دادستان ماهشهر که در قالب انجمن حمایت مشکلات خانواده زندانیان را بررسی و مرتفع می‌کنند تشکر می‌کنم و ان‌شاالله این روند ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *