بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل صنعت‌نفت چه گفتند؟

20:22 - 27 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۱۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل صنعت‌نفت چه گفتند؟
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل صنعت‌نفت آبادان به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - در ادامه هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال و صنعت نفت از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با گل زیبای مهدی مهدی‌پور در دقیقه ۴۷ پیروزی یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

بازیکنان استقلال پس از این پیروزی به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*محمدحسین مرادمند: از ابتدای فصل میان کادر و مدیریت شکاف وجود داشت

*بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. در تعطیلات خوب تمرین کرده و دستورات کادر فنی را اجرا کردیم. درست است که می‌بریم، اما مشکل داریم. تکلیف مطالبات پارسالمان مشخص نیست و امسال هم برخی پول گرفته و برخی نگرفته‌اند. این موضوع در ادامه کار ما را دچار مشکل می‌کند.

*الان صحبت می‌کنیم که بعدا اگر نتیجه نگرفتیم و گفتیم نگویند حالا که باخته‌اند باز از پول صحبت می‌کنند. ما هنوز مشکل داریم که باید آن را برطرف کنند.

*او درباره اینکه آیا در جام ملت‌های آسیا می‌توانست برای تیم ملی بازی کند هم گفت: می‌توانستم بازی کنم، اما بدشانسی آوردم و مصدوم شدم و نشد.

*اختلافات مدیریت و کادرفنی؟ شک نکنید این شکاف از اول فصل بوده و الان هم ادامه دارد. هر کسی کارش را درست انجام بدهد مشکل وجود نخواهد داشت.

*روزبه چشمی: می‌گویند طلب سال قبل را از مدیران قبلی بگیرید

*نمی‌شود که بازیکن در طول هفته روی ۱۰ چیز دیگر درگیری ذهنی داشته باشد و مشکلات هم حل نشود. بازی را می‌برید، اما ممکن است یک جایی این ذهن ناآرام مشکل‌ساز شود. من باز هم امید حامدی‌فر را می‌گویم؛ اصلاً نمی‌دانم برای این بچه باید چه کار کنیم. تا جایی که می‌دانم قرارداد او اول فصل یک میلیارد بسته شده است. قرار بوده در نیم‌فصل یک مبلغی روی آن بگذارند، اما الان پاسخگو نیستند، مثل قرارداد سعید مهری. الان شرایط حامدی‌فر هم مقابل مهری است. مثلاً هفته پیش یک واریزی داشتند، اما باز هم برای او پولی نریختند.

*وی درباره اینکه مرادمند گفته است به او اعلام کردند مطالبات فصل قبل را از مدیران قبلی بگیرد، گفت: بچه‌ها در مورد مطالبات فصل قبل حرف می‌زدند من گفتم باید فراموش کنیم. آنقدر گفتیم که به نظرم دیگر باید فراموش کنیم. می‌گویند چرا سال پیش نگرفتید؛ شما حداقل شاهد هستید که ما این حرف‌ها را سال قبل هم می‌زدیم. شخص برای ما مهم نیست. واقعاً گفتند مطالبات را از مدیران قبلی بگیرید و چرا هفت ماه پیش حرف نمی‌زدید؟!

*چقدر از فصل قبل طلب دارید؟ این یک بحثی است که مفصل است. مثلاً من می‌گویم ۲۰ درصد، ولی باشگاه می‌گوید ۱۰ درصد. در این مورد هم اختلاف داریم. مثلاً ما آپشن گذاشتیم اگر من به این چیز دست بزنم ۱۰۰ میلیون آپشن می‌گیرم، اما الان می‌گویند تو نباید به آن شیئ آبی دست می‌زدی، باید به سبز دست می‌زدی! یعنی می‌گویند یکسری از بند‌ها قابل اجرا نیست با اینکه سال قبلش قابل اجرا بوده است. الان خودشان از سیستم مالیاتی این مبلغ‌ها را در آوردند. یعنی درصد‌ها بدون این آپشن‌هاست، ولی ما بازیکن هستیم و روی آن حساب کردیم. ما باید مالیات را از روی آن قرارداد بدهیم، ولی باشگاه آن مبلغ را کم می‌کند و آنطور که می‌خواهد پول می‌دهد.

*امید حامدی‌فر: پول ندارم غذا بخرم!

*یکسری حواشی پیش آمدم و خیلی ناراحت هستم. هوادار خیلی چیز‌ها را نمی‌داند. باعث افتخارمان است که این پیراهن را پوشیده‌ایم، اما هر بازیکنی برای خرج و مخارجش به پول احتیاج دارد. اگر ما درست زندگی نکنیم، هوادار هم به ما ایراد می‌گیرد و این به حق است.

*می‌خواهم بی پرده حرف بزنم، چون فشار زیادی رویم است؛ قرارداد من ۸، ۹ میلیارد تومان بوده و به خاطر سقف بودجه به یک میلیارد رسید و اسنادش موجود است. قراردادم را به عشق استقلال پایین آوردم، ۶ ماه هم خانه نداشتم، خانه یکی از دوستانم در یک اتاق بودم و وعده غذایی نداشتم که بخورم.

*تا الان مصاحبه نکرده‌ام، اما الان که روبه‌روی هواداران قرار گرفته‌ام، اذیت می‌شوم. به استقلال عشق دارم و ۷، ۸ میلیارد از قراردادم کم کردم. کمتر کسی این کار را انجام می‌دهد. با عشق دست به این کار زدم، اما دیگر هیچ پولی در کارتم نیست. برای اینکه زندگی‌ام را بچرخانم و یک وعده غذایی داشته باشم، پول ندارم. ضمن اینکه از این یک میلیارد هم ۶۰۰، ۷۰۰ میلیون گرفتم.

*مهدی مهدی‌پور: شرایط امتیاز از دست دادن نداریم

*ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. باید سعی کنیم که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم، چون شرایط از دست دادن امتیاز را نداریم تا بتوانیم به چیزی که مدنظرمان هست، برسیم.

*اختلافات مدیریتی و کادر فنی؟ متأسفانه اتفاقاتی است که در باشگاه ما افتاده و نمی‌دانم. یکسری از بازیکنان ما مشکلاتی دارند و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. ما یک مقدار زیادی از دریافت‌های سال قبل‌مان باقی مانده است و امیدواریم که خطیر بتواند مشکلات را برطرف کند تا در ادامه فصل مشکل نداشته باشیم.

*امسال ۳۵ یا ۴۰ درصد گرفتم. یکسری از بچه‌ها از امسال‌شان در سه چهار روز گذشته یک درصدی واریزی داشتند، ولی برای یکسری از بازیکنان واریزی صورت نگرفته است و مشکل دارند. طلب من هم از فصل پیش مبلغ قابل توجهی است و یک درصد قابل توجهی از اصل قرارداد و یکسری از آپشن‌هایی که باشگاه باید پرداخت کند، هنوز نگرفته‌ام. ما باید تمرکزمان روی کارمان باشد تا بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

*سیدحسین حسینی: تنهاترین تیم ایران هستیم/ خطیر مشکلات استقلال را می‌دانست

*الان ۴۰ درصد از فصل قبل طلب داریم. یک نفر بگوید چه تلاشی در حال انجام است که ما به پول‌مان برسیم. ما هیچ تلاشی نمی‌بینیم. اگر اینطور است همان اول فصل بگویند مجانی قرارداد ببندید، نه اینکه یک قرارداد بسته شود و بعد ۴۰ درصد بماند و مدیرعامل بگوید من در آن زمان مدیرعامل نبودم و از مدیر قبلی بگیرید. این درست نیست که ما این صحبت‌ها را بشنویم. هیچ تلاشی هم صورت نمی‌گیرد.

*ما می‌دانیم که مدیرعاملی در استقلال سختی خاص خودش را دارد. خطیر هم این را می‌دانست. ما چند اسپانسر داریم و فکر می‌کنم از قرارداد امسال ۳۵ درصد گرفتیم. به نظرم که تنهاترین تیم ایران ما هستیم.

*بحث سقف قرارداد هم من واسطه شدم و بچه‌ها قرارداد را کم کردند، ولی تیم‌های دیگر رعایت نکردند. این وسط من شرمنده شدم. الان حامدی‌فر اول فصل در حق باشگاه لطف کرده و قراردادش را کم کرده است. یک قول‌هایی دادند که در نیم‌فصل آن را درست کنند، اما عملی نشد. آیا بد است بازیکن لطف کرده و قراردادش را کم کرده است و الان به قول‌شان عمل نمی‌کنند؟

*غیبت مهدی هاشمی‌نسب در تمرینات؟ نمی‌دانم! فکر می‌کنم در ادامه همین مشکلات باشد. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. ما کادر فنی خیلی خوبی داریم و بازیکنانی یکدل. اگر مشکلات حل شود می‌توانیم به موفقیت برسیم، ولی اگر این اتفاق رخ ندهد مطمئناً به مشکل می‌خوریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *