۴۵ زندانی جرایم عمومی در استان بوشهر آزاد شدند

16:35 - 25 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۹۳۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۴۵ زندانی جرایم عمومی در استان بوشهر آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از آزادی ۴۵ زندانی جرایم عمومی در استان بوشهر با مشارکت خیرین به مناسبات چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

خبرگزاری میزان_ مهدی مهرانگیز در مراسم آزادی زندانیان استان بوشهر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از آزادی زندانیان جرایم عمومی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ زندانی جرایم عمومی با مشارکت خیرین آزاد شدند.

وی با بیان اینکه این افراد در زندان‌های مختلف استان بوشهر در حال تحمل حبس بودند، گفت: این زندانیان با کمک خیرین و گذشت شاکیان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تشکر از کسانی که  این عمل خیر و نیکوکارانه را انجام دادند، گفت: مردم مؤمن، انقلابی و خیر استان بوشهر در همه عرصه‌های مختلف در رسیدگی به مشکلات مردم همکاری می‌کنند که خدمات آنان درخور تحسین است.

مهرانگیز اضافه کرد: آزاد کردن زندانیان ثواب بسیاری دارد که در این راستا همکاری مردم خیرخواه و نیکوکار بوشهر که همیشه پیشرو بودند قابل ستایش است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های دستگاه قضایی کاهش جمعیت کیفری است که در این راستا به کلیه مسئولان قضایی تاکید شده است علاوه بر حضور مستمر در زندان‌ها از حداکثر ارفاقات قانونی که پیش بینی شده است استفاده کنند.  

وی در این مراسم با بیان اینکه کمک‌های مردمی توسط ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان جمع‌آوری می‌شود، گفت: بازگشت ۴۵ زندانی به آغوش گرم خانواده در این ایام پرنشاط مایه مسرت است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *