رئیس‌کل دادگستری بوشهر با دو خانواده از زندانیان نیازمند استان دیدار کرد

9:42 - 25 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۷۹۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس‌کل دادگستری بوشهر با دو خانواده از زندانیان نیازمند استان دیدار کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیرکل زندان‌های استان بوشهر با دو خانواده زندانیان نیازمند بوشهر دیدار و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان -مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در راستای برنامه ریزی هفتگی در مورد حمایت از خانواده زندانیان و نیز به مناسبت اعیاد شعبانیه به همراه مدیرکل زندان‌های استان بوشهر با دو خانواده زندانیان نیازمند بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیر کل زندان‌های استان و رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بوشهر در منزل دو نفر از زندانیان حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت وضمن بررسی پرونده قضایی از وضعیت معیشتی آنان نیز مطلع و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

در این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن اشاره به حمایت از این قشر آسیب‌پذیر گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر حمایت و رسیدگی به خانواده زندانیان نیازمند و با توجه به اولویت ترسیمی سازمان زندان‌ها و برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته با همکاری و مساعدت مدیرکل زندان‌های استان و خیرین با حضور در منازل زندانیان با خانواده‌های آنان دیدار و گفت‌وگو و مشکلات آنان را رسیدگی و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

گفتنی است در این برنامه با اهداء سبد کالای معیشتی و هدایای نقدی به فرزندان این خانواده‌ها از آنان حمایت مادی و معنوی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *