شاعران در دفاع مقدس حماسه‌های فراوانی آفریدند

12:11 - 25 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۸۵۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
شاعران در دفاع مقدس حماسه‌های فراوانی آفریدند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شعر یکی از ابزار‌های مؤثر در جامعه محسوب می‌شود گفت: شاعران در دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند و در حال حاضر آمار شاعران سپاه به نسبت کل تعداد پاسداران عدد کمی نیست.

خبرگزاری میزان - آئین اختتامیه دوازدهمین کنگره شعر فرهنگیاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴٠۲ برگزار شد.

در این مراسم سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شعر یکی از ابزار‌های مؤثر در جامعه محسوب می‌شود، افزود: خداوند ۱۲۴ هزار پیامبر را تعیین کرده تا انسان رستگار شده و به راه سعادتمندی گام بردارد و در آخرت بهشت نصیبش شود.

وی با اشاره به حماسه‌سرایان دوران دفاع‌مقدس تاکید کرد: شاعران در دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند؛ آمار شاعران سپاه به نسبت کل تعداد پاسداران عدد کمی نیست، اما با این حال می‌توان این تعداد را افزایش داد.

سردار فدوی افزود: وقتی پاسداران توانستند کار سخت را که همان گذشتن از جان برای حفظ اسلام و کشور بود به خوبی انجام دهند، پس می‌توانند در این حوزه یعنی سرودن شعر‌هایی به مانند اشعار حافظ هم موفق و در این عرصه پیشتاز باشند.

در ادامه این مراسم تعدادی از شاعران به شعرخوانی پرداختند و پس از آن برگزیدگان این کنگره به شرح زیر معرفی شدند.

شاعران در دفاع مقدس حماسه‌های فراوانی آفریدند

شاعران در دفاع مقدس حماسه‌های فراوانی آفریدند

 

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *