درخواست قضایی ۱۲۰ نفر در دیدار مردمی آذربایجان غربی رسیدگی شد

15:18 - 24 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۶۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
درخواست قضایی ۱۲۰ نفر در دیدار مردمی آذربایجان غربی رسیدگی شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در دیدار چهره به چهره با بیش از ۱۲۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه با ۱۲۰ نفر از مراجعین به دستگاه قضایی استان دیدار کردند. 

در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از ۱۲۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی‌واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه‌شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌شود و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه‌ریزی برای رفع آنهاست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *