بازدید ۱۵۰ نفر از قضات و مسئولان قضایی استان اردبیل از زندان‌های استان/ امکان استفاده از فناوری نوین خدمات قضایی در زندان مرکزی اردبیل میسر شد

9:12 - 24 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۵۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید ۱۵۰ نفر از قضات و مسئولان قضایی استان اردبیل از زندان‌های استان/ امکان استفاده از فناوری نوین خدمات قضایی در زندان مرکزی اردبیل میسر شد
در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان ها، ۱۵۰ نفر از مسئولان و قضات استان اردبیل ضمن حضور در تمامی زندان‌های استان، از نزدیک و بدون واسطه با مددجویان دیدار و مستمع مسائل و مشکلات مطروحه آن‌ها شدند.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل از بازدید ۱۵۰ نفر از قضات و مسئولان قضایی استان از زندان‌های استان همزمان با ایام دهه فجر و اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: باز اجتماعی کردن و توانمندسازی زندانیان و پیشگیری از تکرار جرم از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است و در مناسبت‌های خاص در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رافت اسلامی برای محکومین واجد شرایط، دستورات لازم برای استفاده مددجویان از ارفاقات و ظرفیت تاسیسات حقوقی صادر می‌شود.

گفتنی است این پایش قضایی به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده در تمامی مراکز تأمینی استان برگزار شد و در نتیجه آن تعداد زیادی از مددجویان از ارفاقات قانونی اعم از مرخصی، آزادی مشروط، مرخصی پایان محکومیت و. بهره‌مند شدند.

لازم به ذکر است در حاشیه بازدید از زندان مرکزی اردبیل باجه الکترونیکی خدمات قضایی مستقر در این زندان به طور رسمی شروع به کار کرد.

در این باجه الکترونیکی مددجویان می‌توانند انواع خدمات قضایی مثل رویت روند کار پرونده قضایی، درخواست‌های متعدد از مسئولان مربوطه، رویت و چاپ دادنامه‌های مختلف و ... را اکثراً به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *