رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بهره‌مندی ۳۰۰ زندانی از ارفاقات قانونی در میز خدمت ۸۰ نفری قضات در زندان‌های اردبیل

14:20 - 21 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۲۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بهره‌مندی ۳۰۰ زندانی از ارفاقات قانونی در میز خدمت ۸۰ نفری قضات در زندان‌های اردبیل
همزمان با ایام مبارک دهه مبارک فجر، با حضور ۸۰ نفر از مسئولین محاکم قضایی استان در مراکز تامینی و تربیتی اردبیل و دیدار با مددجویان و بررسی پرونده قضایی آنان، بیش از ۳۰۰ زندانی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری میزان_ کارگروه طرح پایش و غربالگری قضایی مددجویان شامل روسای دادگستری، دادستان‌های محاکم قضایی، قضات دادسرا‌ها و اجرای احکام شعبات، در ایام دهه فجر با حضور در زندان‌های استان و دیدار چهره به چهره با زندانیان به درخواست‌ها و مشکلات آنان رسیدگی کردند.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، حضور فعال و اثربخش مقامات قضایی در زندان‌ها را مایه آرامش مددجویان و قوت قلب همکاران دانست و گفت: پایش و غربالگری با حضور قضات در بین مددجویان اقدامی مبارک و گام بسیار مهمی در نیل به سیاست‌های والای قوه قضاییه در بحث حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری در زندان‌هاست.

وی در ادامه افزود: در طول ایام دهه فجر، با اجرای طرح غربالگری زندانیان در کنار بهره‌گیری از قوانین مجازات‌های جایگزین حبس و استفاده از ظرفیت حداکثری تاسیسات حقوقی، بیش از ۳۰۰ زندانی از ارفاقات قانونی اعم از مرخصی منجر به آزادی، آزادی مشروط، تعلیق مجازات، مرخصی و ... بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *