گفت‌وگو|

دبیرکل جمعیت هلال احمر: حضور مردم در راهپیمایی امسال انسجام و وحدت بیشتری داشته است

12:03 - 22 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۳۲۲
دبیرکل جمعیت هلال احمر: حضور مردم در راهپیمایی امسال انسجام و وحدت بیشتری داشته است
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به سال‌های گذشته با انسجام، وحدت و همدلی بیشتری بوده است.

یعقوب سلیمانی، در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ و در گفتگو با میزان درباره حضور پرشور مردم در جشن انقلاب گفت: در درجه اول باید از مردم شریف ایران تشکر کرد که با وجود فضاسازی‌ها و  تبلیغاتی که ایجاد شده در صحنه حاضر شدند. حضور مردم نسبت به سال‌های گذشته هم زودتر و هم با انسجام، وحدت و همدلی بیشتری بوده و  پایه و اساس انقلاب ما حضور مردم و تاکید و نگاه به ولایت است.

وی ضمن اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از امدادگران، داوطلبان و نجات‌گران در سراسر کشور و هزار و ۲۴۰ پایگاه و شعبه برای ارائه خدمات به راهپیمایان سراسر کشور آمادگی کامل دارند، افزود: قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو و در پایگاه هوایی ما و نزدیک به ۱۸ بالگرد در خدمت مردم است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: در راهپیمایی امروز تهران بازدیدی از پایگاه‌های هلال احمر داشتیم و دیدیم که همکاران ما عاشقانه، عارفانه، داسوزانه و بشردوستانه مشغول فعالیت هستند.

سلیمانی در مورد کودک کشی در غزه بیان کرد: مسئله‌ای که هم اکنون در دنیا مطرح است این است قوانین، مقرارت و کنواسیون‌های جهانی درباره ناجوانمردی‌هایی که در غزه اتفاق می‌افتد رعایت نمی‌شود. جمعیت هلال احمر جهموری اسلامی ایران از همان روز‌ها و ساعت‌های اولیه آغاز این جنایت رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و رنج‌های مردم ستم دیده غزه کرده است، ۲ کشتی نیز که یکی از آن‌ها از مسیر‌های مختلف به غزه رسیده و دیگری نیز در مسیر است، برای کمک به غزه فرستاده شده‌اند.

وی با بیان اینکه به طور کلی جمعیت هلال احمر آمادگی و توان خدمت رسانی به مردم مظلوم غزه را دارد، گفت: در غزه قوانین و مقرارتی جهانی اصلا رعایت نمی‌شود و آمبولانس، امدادگران و بیمارستان‌ها مورد حمله قرار می‌گیرند و سوخت در اختیار بیمارستان‌ها قرار نمی‌گیرد، باید مردم دنیا و مسئولان حضور میدانی داشته باشند و مانع کودک کشی شوند.

انتهای پیام/

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *