رئیس دادگستری گلستان: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام و شهدا است

16:26 - 21 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۲۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری گلستان: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام و شهدا است
رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار با خانواده یکی از شهدای انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام و شهدا اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - حیدر آسیابی در دیدار با خانواده شهید عباسی از شهدای انقلاب اسلامی، گفت: شهدایی نظیر شهید عباسی، با بصیرت و شجاعتی که داشتند با وجود اختناق و دیکتاتوری زمان شاه، قیام کردند و بستر را برای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ فراهم کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به جایگاه ویژه شهدای دوران انقلاب گفت: خون این شهدا از عوامل مهم شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود همانگونه که ثمره خون‌های ۸ سال دفاع مقدس، پیروزی در جنگ تحمیلی و ثمره خون‌های جبهه مقاومت، امنیت و اقتدار امروز است.

وی با دعوت از مردم برای حضور ماندگار در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: کارکنان دستگاه قضایی استان نیز همگام با مردم، در این گردهمایی بزرگ ملی، حضوری پررنگ خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: مردم ایران اسلامی، ۲۲ بهمن امسال نیز مانند سال‌های گذشته در سایه‌ی رهبری داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با حضور ماندگار خود، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

برادر شهید عباسی هم در این دیدار با یادآوری خاطراتی از این شهید والامقام گفت: ولایتمداری و پایبندی به آرمان‌های امام از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار بود.

شهید حجت الله عباسی پنجم آذر ۱۳۵۷ در قیام پنجم آذر گرگان بر اثر شلیک گلوله ماموران رژیم شاه، به شهادت رسید و پیکر این شهید والامقام در امامزاده عبدالله(ع) گرگان، آرام گرفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *