رئیس کل دادگستری استان سمنان با خانواده شهید میرحاج دیدار کرد

11:57 - 21 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۱۶۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان با خانواده شهید میرحاج دیدار کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان در ایّام الله دهه فجر با حضور در منزل شهید غلامعلی میرحاج با همسر، فرزند و بستگان شهید ملاقات کرد.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی در دیدار با با خانواده شهید میرحاج  گفت: شهدا با تأسی از امامان معصوم (ع)؛ خضوع، خشوع، تواضع، حلم و بردباری را آموختند و امید است این موهبت‌های الهی به تمامی بندگان کرامت شود.

وی ادامه داد: عزت و اقتدار ملّی ایجاب می‌کند تا تکلیف عینی و عملی حال حاضر که همان حضور و افزایش مشارکت در انتخابات است به بهترین وجه ممکن با دعوت تا پای صندوق رأی توسط همه افراد دغدغه‌مند جامعه اتفاق بیفتد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: خواص نظام نیز باید لب به سخن گشوده و با دعوت مردم به حضور در انتخابات موجبات بیداری اقشار مختلف را فراهم آورده تا انتخاباتی پرشور برای ایرانی اَمن و مقتدر رقم بخورد.

وی ادامه داد: مسئولان و کارگزاران کشور با تأسی از راه و سیره شهدا باید آبروی خویش را برای انتخابات پیشروی خرج کرده و با از خودگذشتگی و بلکه به هر روش صحیح و ارزشمندی که می‌توانند در مسیر شگفتی سازی مردم آگاه و بصیر این مرز و بوم که تاریخ سازان روز‌های نیکی و سعادت برای حفظ قدرت و آبادانی نظام هستند گام بردارند.

عبدالهی با اشاره به رنج و مشقت‌هایی که خانواده شهدا در اثر تحمل دوری شهید منتسب شان تحمل می‌کنند، گفت: خانواده‌های شهدا در زمره اشخاص ارزشی کشور محسوب می‌شوند. زیرا نشان رستگاری را با تربیت نسل دین دار، تحصیل کرده، وفادار به آرمان‌های اسلام و کشور و آگاه به مفاهیم و باور‌های نظام به جامعه تحویل دادند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه افزود: این نظام مقدس مفتخر به نام و یاد شهیدان است و خواستگاه شهدا؛ حفظ عزت، اقتدار و آبروی کشور بوده است و باید در این راه از هیچ کوشش قانونی دریغ نکرد.

در این دیدار سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان و دادستان مرکز استان سمنان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *