مسئولان قضایی استان لرستان به مشکلات مردمی رسیدگی کردند

8:32 - 21 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۱۱۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان لرستان به مشکلات مردمی رسیدگی کردند
میز خدمت قضایی با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان و قضات شهرستان خرم آباد در مصلی الغدیر برگزار شد.

خبرگزاری میزان_  به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر، پیرو مصوبات کمیته برگزاری جشن‌های دهه فجر و در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط آسان مردم با مسئولان قضایی و تحقق دستورات ریاست قوه قضاییه؛ میز خدمت قضایی با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب، معاونین، قضات و کارکنان دادگستری خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان برپا شد.

در این خدمت قضایی به مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی نمازگزاران رسیدگی شد.

اکبر رشیدی؛ رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه برگزاری میز خدمت، در خصوص حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه ملی، مذهبی تاکید کردند.

رشیدی در ادامه بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم و برگزاری میز خدمت در مساجد با حضور قضات و کارکنان اشاره داشتند و افزودند: دیدار چهره به چهره با مردم می‌تواند فاصله مردم با مسئولین را کم کند و در این راستا دادگستری شهرستان خرم آباد در دهه فجر انقلاب اسلامی هر روز با حضور قضات در مساجد مختلف سطح شهر به پاسخگویی بدون واسطه با مردم می‌پردازد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی؛ نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه مرکز استان از این میز خدمت بازدید کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *