رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مشکلات ۴۰ نفر از نمازگزاران مسجد سیدالشهدا (ع) رسیدگی کرد

17:38 - 16 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۴۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مشکلات ۴۰ نفر از نمازگزاران مسجد سیدالشهدا (ع) رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان بوشهر با حضور در مسجد سیدالشهدا (ع) به مشکلات ۴۰ نفر از نمازگزاران رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان_ مهدی مهرانگیز به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و مدیر کل زندان‌های استان بوشهر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد سیدالشهدا کوی شنبدی شهرستان بوشهر حضور یافت و به مدت ۳ ساعت به درخواست‌های قضایی مراجعین رسیدگی کرد.

وی به اهمیت حضور مسئولین در بین مردم اشاره کرد و گفت: حضور در بین مردم، شنیدن مسائل و مشکلات و ارتباط نزدیک با آنان بسیار لازم و ضروری است چرا که علاوه بر رفع مشکلات می‌توان از پیشنهادات و انتقادات سازنده آن‌ها در پیش برد امور استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: در این دیدار‌ها به مسائل و مشکلات و درخواست‌های مختلفی رسیدگی شد که از جمله آن‌ها می‌توان به رسیدگی موضوعات دعاوی ملکی و ثبتی، تسریع در رسیدگی‌های عفو و بخشودگی و جایگزین حبس، رسیدگی مجدد موضوع ماده ۴۷۷ و مواردی هم در راستای حقوق شهروندی و حقوق عامه اشاره کرد که به تمامی این درخواست‌ها و مطالبات پاسخ داده شد..

گفتنی است؛ در این میز خدمت، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل زندان‌های استان بوشهر و تعدادی از روسای ادارات ستادی و رئیس زندان مرکزی بوشهر نیز حضور داشت.

گفتنی است برگزاری میز خدمت توسط مسئولان ارشد قضایی به ویژه در مساجد و مصلی‌های نمازجمعه در راستای اجرای تاکیدات رئیس دستگاه قضا و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردم در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *