رئیس کل دادگستری استان بوشهر به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم جزیره خارگ رسیدگی کرد

14:04 - 16 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۳۸۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم جزیره خارگ رسیدگی کرد
رئیس کل به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با حضور در جزیره خارگ با مردم دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

خبرگزاری میزان_ مهدی مهرانگیز در دیدار عمومی با مردم جزیره خارگ که با حضور مسئولان قضایی این بخش برگزار شد، عنوان کرد: شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهاد‌ها و مسائل مشکلات حقوقی شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها موجب رضایتمندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا و نظام و انقلاب می‌شود.

وی افزود: در این دیدار کلیه درخواست‌های مردمی بررسی و رسیدگی و دستورات لازم برای رفع این مشکلات نیز صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر جزیره خارگ را یکی از نماد‌های مقاومت و ایثارگری دانست و گفت: این جزیره یکی از نقاط حساس در طول ۸ سال دفاع مقدس بود که مردم مقاوم و ایثارگر این منطقه در کنار نیرو‌های مسلح کشور جانانه ایستادگی کردند بنابراین باید قدر شناس این مردم باشیم و رسیدگی به خواسته‌های آن‌ها کمترین چیزی است که از دست ما مسئولین بر می‌آید.

وی در این سفر به اقدامات صورت گرفته در بخش خارگ اشاره داشت و گفت: از جمله مواردی که با ورود دستگاه قضایی در حال پیگیری آن هستیم موضوع  اسناد مالکیت مردم خارگ است که امیدواریم  به زودی این امر محقق و موجب رضایتمندی این مردم نجیب و شریف شود.

مهرانگیز احیای حقوق عامه را از اولویت‌های دستگاه قضایی استان دانست و افزود: به این رئیس حوزه قضایی تاکید شده است در مواردی که به موضوعات حقوق عامه ارتباط دارد ورود کند و پیگیری ویژه داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه گفت: در این سفر مطالباتی از جمله استقرار پزشکی قانونی و تعزیرات حکومتی در خارگ مطرح شد که در این رابطه پیگیری‌های جدی صورت خواهد گرفت که امیدواریم به زودی این موارد نیز در این بخش محقق شود.

وی یادآور شد: ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های گوناگون بهداشت، درمان، آموزشی، ورزشی، رفاهی و تفریحی نیز از دیگر مطالبات و خواسته‌های مردم بود که نیاز است مسئولین دستگاه‌های متولی با اختصاص اعتبارات مورد نیاز این مهم را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *