رئیس کل دادگستری زنجان: دیدار‌های عمومی در مساجد از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی استان است

15:25 - 11 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۶۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان: دیدار‌های عمومی در مساجد از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی استان است
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: دیدار‌های عمومی در مساجد محلات با احصای مشکلات و با اولویت مناطق محروم و دارای مشکل از برنامه‌های مهم مجموعه دستگاه قضایی است که در این دیدار‌های علاوه بر شنیدن مشکلات قضایی و حل آن‌ها دیگر مشکلات مردم از مسئولان امر پیگیری می‌شود.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، ضمن تبریک انتصاب و تقدیر از اقدامات و تلاش‌ها ارزشمند وی گفت: همکاری و تعامل بین مجموعه دستگاه قضایی و صدا وسیما درگذشته و حال بسیار خوب است و استفاده از ظرفیت رسانه ملی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه در استان رویکرد مهم مجموعه است.

وی افزود:دیدار‌های عمومی در مساجد محلات با احصای مشکلات و با اولویت مناطق محروم و دارای مشکل از برنامه‌های مهم مجموعه دستگاه قضایی است که در این دیدار‌های علاوه بر شنیدن مشکلات قضایی و حل آن‌ها دیگر مشکلات مردم از مسئولان امر پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری زنجان موضوع ماده ۱۶، راه اندازی کمپ برای معتادین متجاهر در استان را از برنامه‌های خوب دستگاه قضایی استان و سایر دستگاه‌های متولی برشمرد و گفت: با راه اندازی این کمپ‌ها و جمع آوری معتادین متجاهر ضمن انجام اقدامات لازم برای ترک آن‌ها برای حرفه آموزی وفراهم کردن زمینه اشتغال این افراد کار‌های خوبی انجام می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق با اشاره به اینکه از اقدامات دیگر دادگستری استان با همکاری ستاد دیه استان و صدا وسیمای مرکز زنجان، برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جراین غیر عمد مالی است، بیان کرد: نقش صدا و سیمای زنجان در اطلاع رسانی و برگزاری پویش زنجان همدل در افزایش مشارکت مردم و افراد نیکوکار و جمع آوری کمک‌ها بسیار ارزشمند است، امیدواریم در ماه مبارک رمضان امسال نیز این موضوع مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد.

در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، ضمن تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری در رسانه ملی زنجان گفت: بنده از زمان حضور در این استان شاهد اقدامات خوبی از سوی دادگستری استان در حوزه‌های مختلف از جمله حضور مسئولان قضایی در مساجد و دیدار عمومی با مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها بودم که ارزشمند و جای تقدیر دارد.

 محمد جلیل آل امین افزود: از دیگر برنامه‌های خوب دادگستری استان زنجان بازدید مقامات قضایی از واحد‌های تولیدی و تشکیل جلسه در محل واحد‌های صنعتی است که کار بسیار خوب در جهت حمایت از تولید و تلاش برای رفع مشکلات کارخانه‌ها می‌باشد.

وی در ادامه از رئیس کل دادگستری استان خواست برای به تصویر کشاندن و مستند سازی برخی پرونده ها‌ی قضایی البته با رعایت مقررات و قوانین مربوطه با صدا وسیما همکاری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: زنجان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *