توافق اولیه استقلال با ۲ بازیکن جدید/ رونمایی از جانشین یامگا در امارات

10:12 - 08 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۹۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
توافق اولیه استقلال با ۲ بازیکن جدید/ رونمایی از جانشین یامگا در امارات
باشگاه استقلال با ۲ بازیکن جدید به توافقات اولیه دست یافته و به زودی از خرید‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - بعد از عملکرد نه چندان مطلوب باشگاه استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی هواداران انتقادات زیادی را به عملکرد مدیران باشگاه در این خصوص در فضای مجازی روانه کردند، چراکه معتقد بودند تیمی که برای قهرمانی به میدان می‌رود نیاز به تقویت دارد به خصوص اینکه استقلال یکی، دو مهره کلیدی خود از جمله کوین یامگا را در نیم فصل دوم در اختیار نخواهد داشت.

به همین منظور مذاکرات با نفرات مورد نظر نکونام به صورت فشرده‌تر دنبال شد و هر چند این بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌هایشان بودند، اما ظاهراً توافقات خوبی در این خصوص صورت گرفته به طوری که باید طی روز‌های پیش رو در انتظار رونمایی استقلالی‌ها از خرید‌های جدیدشان باشیم.

گفته می‌شود مذاکرات استقلال و ذوب‌آهن برای انتقال محمدحسین اسلامی به مراحل نهایی رسیده و قرار است طی امروز و فردا توافق نهایی بین دو باشگاه انجام شود. از سوی دیگر باشگاه استقلال برای جذب مهدی تیکدری با گل‌گهر سیرجان به توافق نهایی رسیده است و این بازیکن که از او به عنوان جانشن یامگا یاد می‌شود به زودی آبی‌پوش خواهد شد.

از طرفی بنابر تصمیم جواد نکونام، سرمربی استقلال، این تیم سه‌شنبه برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی امارات خواهد شد و علاوه بر پیگیری تمرینات، چند بازی دوستانه نیز برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/



ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
0
موفق باشی قهرمان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *