گزارش|

رونمایی از فهرست مازاد و گزینه‌های جذاب نکونام در استقلال/ از خروج گیتاریست تا ورود لژیونرهای سرشناس

11:14 - 19 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۶۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رونمایی از فهرست مازاد و گزینه‌های جذاب نکونام در استقلال/ از خروج گیتاریست تا ورود لژیونرهای سرشناس
گمانه‌زنی‌ها درباره فهرست بازیکنان مازاد استقلال در حالی در فضای مجازی داغ است که هنوز هیچ واکنش رسمی از سوی این باشگاه در این باره صورت نگرفته است.

خبرگزاری میزان - در حالی که این روزها شایعات زیادی درباره فهرست مازاد جواد نکونام و بازیکنان خروجی این تیم در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر می‌شود، اما هنوز ارزیابی دقیقی از اسامی مطرح شده نمی‌توان ارائه کرد؛ هرچند با اندکی بررسی می‌توان این نفرات را محتمل‌ترین گزینه‌ها برای جدایی از جمع آبی‌پوشان دانست.

با این حال هنوز نکونام به صورت رسمی لیست بازیکنان مازاد خود را به باشگاه ارائه نکرده و باشگاه منتظر است او از تعطیلات برگردد و پس از برگزاری جلسه با مدیران باشگاه و تعیین سیاست نقل‌وانتقالاتی اسامی مورد نظر را رسماً اعلام کند؛ هرچند گفته می‌شود سیاست نکونام این است که ابتدا تکلیف بازیکنان مورد نظرش برای جذب مشخص شود و سپس با روشن شدن سرنوشت بازیکنان ورودی برای نیم‌فصل دوم، فهرست نفرات خروجی‌ اعلام شود.

در این میان از بازیکنانی مانند ارسلان مطهری، جعفر سلمانی، سعید مهری، رضا میرزایی و حتی زبیر نیک‌نفس به عنوان کاندیداهای خروج از استقلال نام برده می‌شود که در این میان جدایی مهری قطعی شده است.

از سوی دیگر این روز‌ها بحث معاوضه این بازیکنان با نفرات سایر تیم‌ها از جمله معاوضه احتمالی مطهری با حسین‌زاده از تراکتور یا محمدجواد محمدی از ذوب‌آهن نیز شنیده می‌شود.

رافائل سیلوای برزیلی، منتظر محمد عراقی (که به صورت قرضی از استقلال به مس رفسنجان رفته)، محمدمهدی لطفی، مهاجم ۲۳ ساله آلومینیوم اراک و امیرحسین حسین‌زاده بازیکنانی هستند که مدنظر نکونام قرار گرفته‌اند که تا این لحظه بازگشت مدافع برزیلی قطعی شده است و استقلال برای بازگرداندن منتظر محمد باید رضایت باشگاه مس را جلب کند. از سوی دیگر اگر حسین‌زاده در لیست خروج تراکتور قرار بگیرد برای حضور در استقلال گزینه اصلی خواهد شد.

البته در فهرست اولیه و غیرسمی نکونام که در فضای مجازی منتشر شد اسامی همچون سعید عزت‌اللهی، علی کریمی، الهیار صیادمنش، محمد محبی، عارف آقاسی، علی قلی‌زاده، سیدمجید حسینی، علیرضا جهانبخش، فرشاد احمدزاده و امید نورافکن به چشم می‌خورد که جذب چند بازیکن از این جمع یازده نفره از اهداف مهم نقل و انتقالاتی استقلال است. البته باشگاه سپاهان روز گذشته رسماً مخالفت خود را جدایی احمدزاده و نورافکن اعلام کرد و بعید است بازیکنان دیگر هم که غالبا لژیونر هستند تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران داشته باشند و عملاً باید منتظر اعلام فهرست دوم نکونام بود.

هر چند بازهم به صورت غیررسمی گفته می‌شود نکونام لیست جدیدی را برای جذب تحویل مدیران باشگاه داده که در آن اسامی بازیکنانی نظیر محمد دانشگر، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، روبرتو تورس و رضا شکاری به چشم می‌خورد.

با تمام این تفاسیر درحالی از این چهره‌ها برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم نام برده می‌شود که این باشگاه باید برای خالی شدن سقف بودجه و لیست خود چند بازیکن را در لیست خروجی خود قرار دهد که شنیده می‌شود فعلا نام مطهری در این لیست قرار گرفته، اما براساس موارد مطرح شده باید نام چند بازیکن دیگر هم برای لیست زمستانی در لیست خروجی نکونام قرار بگیرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *