مربی برزیلی در یک قدمی هدایت پرسپولیس

15:59 - 07 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۸۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی برزیلی در یک قدمی هدایت پرسپولیس
مربی برزیلی در یک قدمی جانشینی یحیی گل‌محمدی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس قرار دارد.

خبرگزاری میزان - پس از استعفای یحیی گل‌محمدی و توافق این مربی با باشگاه پرسپولیس مبنی بر جدایی، رضا درویش وعده داد که خیلی زود تکلیف نیمکت سرخ‌پوشان برای ادامه مسابقات لیگ بیست و سوم روشن خواهد شد؛ به همین منظور خیلی زود باب مذاکره با برانکو ایوانکوویچ باز شد تا یکی از همیشگی‌ترین گزینه‌های هدایت پرسپولیس در این سال‌ها، که از قضا هواداران نیز خاطرات خوشی از حضور او روی نیمکت تیمشان دارند، به عنوان اصلی‌ترین نام مطرح شود.

اما اتفاقات طبق انتظارات پیش نرفت و باوجود مساعدت‌های باشگاه مبنی بر رفع موانع حضور این مربی کروات در ایران و پرداخت بدهی‌های مالیاتی گذشته برانکو، وی حاضر به پذیرش پیشنهاد پرسپولیس نشد و آب پاکی را روی دستان درویش و همکارانش ریخت تا مذاکرات با گزینه‌های دیگر وارد فاز تازه‌ای شود.

هر چند در همان زمان هم درویش اعلام کرده بود که به صورت موازی مذاکرات با سایر گزینه‌های خارجی در حال انجام است، اما شواهد حکایت از امر دیگری داشت چراکه طولانی شدن این پروسه نشان می‌داد مدیران پرسپولیس تمرکز اصلی خود را روی رضایت برانکو یا هدف دیگری گذاشته بودند و احتمال رد این پیشنهاد را نمی‌دادند و شاید اگر مذاکره‌ای هم بوده در حد پیشنهاد مطرح شده نه چندان جدی.

بعد از سفر درویش به قطر و مذاکره رسمی با برانکو بار دیگر وی پاسخ منفی اولیه خود را تکرار کرد، اما با حذف زودهنگام عمان از گردونه جام ملت‌های آسیا بار دیگر امید پرسپولیسی‌ها برای بازگشت برانکو زنده شد، به خصوص اینکه وی در پایان این مسابقات پاسخی دوپهلو به سوالی درباره بازگشتش به پرسپولیس داده بود، هر چند در نهایت وی امروز برای سومین بار به این پشنهاد پاسخ منفی داد تا خیال سرخ‌پوشان راحت شود.

در این مدت گزینه‌های داخلی زیادی به پرسپولیس لینک شدند از مارکوس پاکتا برزیلی و فرانک فودا آلمانی گرفته تا پاکو لوپز اسپانیایی و دی بیاسی ایتالیایی، اما آنطور که از شواهد پیداست مدیران پرسپولیس با توجه به شرایط فعلی ترجیح می‌دهند هدایت تیمشان را دست فردی بسپارند که آشنایی بیشتر و بهتری با شرایط این تیم دارد و او کسی نیست جز اوسمار ویرا، دستیار بزریلی یحیی گل‌محمدی.

هرچند بسیاری از پیشکسوتان و هواداران این تیم مخالفت خود را با استناد به کارنامه این مربی به عنوان نفر اول کادر فنی، با این تصمیم مدیران باشگاه در فضای مجازی اعلام کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد باید این انتخاب و حضور مربی برزیلی را روی نیمکت پرسپولیس قطعی دانست و طی ساعات آینده منتظر اعلام رسمی آن از سوی باشگاه ماند؛ مگر اینکه در این حدفاصل اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد.

پیش از این تعدادی از بازیکنان اصلی و مطرح پرسپولیس با انتشار مطالبی در فضای مجازی به نوعی حمایت خود را از ویرا اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *