برانکو سرمربی پرسپولیس می‌شود؟

10:12 - 06 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۶۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برانکو سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
جدیدترین اظهارنظر برانکو ایوانکوویچ بیانگر چراغ سبز این مربی برای بازگشت به تیم فوتبال پرسپولیس است.

خبرگزاری میزان - شب گذشته بود که پس از حذف تیم ملی فوتبال عمان از ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و عدم راهیابی به مرحله حذفی، فدراسیون فوتبال این کشور با انتشار بیانیه‌ای از قطع همکاری با برانکو ایوانکوویچ خبر داد.

از سوی دیگر برانکو که یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی بود در طول برگزاری این مسابقات جلساتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس از جمله رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه داشت،  هر چند در پایان این جلسات اعلام شد که وی تصمیمی برای بازگشت به ایران و هدایت تیم فوتبال پرسپولیس ندارد و با یک تیم اروپایی برای همکاری به توافق رسیده است، اما اظهار نظر شب گذشته او پس از حذف عمان معادلات را به هم ریخت.

برانکو ایوانکوویچ درباره مذاکرات با پرسپولیس گفت: بله، آنهایی که از ایران آمدند دوستان من بودند و از جانب پرسپولیس بودند، اما من مذاکرات را به تعویق انداختم.

وی در واکنش به سوال خبرنگار اماراتی مبنی بر اینکه آیا شما سرمربی آینده پرسپولیس‌ هستید؟ پاسخ داد: سوال سختی است؛ شاید، اما انتظار دارم مربی جدیدی پیدا کنند!

با این شرایط‌ به نظر می‌رسد پرونده بازگشت پروفسور به پرسپولیس بار دیگر باز شده است و باید منتظر اتفاقات تازه‌ای در این خصوص باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *