دانش‌آموزان دبیرستان شاهد مهدیون تهران در آزادی ۴ پدر زندانی سهیم شدند

11:54 - 07 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۷۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دانش‌آموزان دبیرستان شاهد مهدیون تهران در آزادی ۴ پدر زندانی سهیم شدند
دانش آموزان و دبیران دبیرستان شاهد مهدیون به مناسبت روز میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر با شرکت در پویش سایه پدر، در آزادی چهار نفر زندانی که پدر خانواده بودند، سهیم شدند.

خبرگزاری میزان - دانش آموزان دبیرستان شاهد مهدیون با اهدای مبلغ یکصد میلیون تومان، بخشی از بدهی چهار زندانی سرپرست خانوار را پرداخت کردند و موجبات آزادی آنان فراهم شد.

به مناسبت روز میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر، دانش آموزان و دبیران دبیرستان شاهد مهدیون با شرکت در پویش سایه پدر، ضمن پرداخت یکصد میلیون تومان در آزادی چهار نفر زندانی که پدر خانواده بودند، سهیم شدند.

این دانش آموزان پس اندازهایشان را در قالب پویش سایه پدر به حساب ستاد مردمی دیه استان تهران واریز کردند تا با دستان کوچکشان، گره‌های بزرگ از زندگی چهار پدر خانواده باز کنند.

بنا به این خبر، بقیه بدهی این افراد نیز با تلاش مددکاران ستاد دیه و از محل کمک‌های نیکوکاران استان تهران تأمین شد تا در روز پدر، سایه آنان بر سر فرزندان چشم انتظارشان باشد.

شایان ذکر است: بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *