گفت‌وگو|

قدردانی یک نماینده مجلس از قوه قضاییه برای اجرای حکم قصاص محمد قبادلو/ دستگاه قضا بدون مماشات به وظیفه خود عمل می‌کند

7:50 - 04 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۱۶۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قدردانی یک نماینده مجلس از قوه قضاییه برای اجرای حکم قصاص محمد قبادلو/ دستگاه قضا بدون مماشات به وظیفه خود عمل می‌کند
نماینده مردم مسجدسلیمان ضمن قدردانی از قوه قضاییه برای اجرای حکم قصاص قاتل شهید کرم‌پور گفت: دستگاه قضا وظایف خود را در این گونه امور بدون مماشات انجام می‌دهد.

خبرگزاری میزان - روز گذشته حکم قصاص محمد قبادلو قاتل شهید «فرید کرم‌پور حسنوند» اجرا شد؛ علیرضا ورناصری، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اجرای این حکم به میزان گفت: در اجرای این حکم قصاص حقی برای خانواده شهید وجود دارد و در عین حال حقوق عمومی نیز برای جامعه دیده شده است، کسانی که تابع نظم و انضباط نیستند باید تاوان آن را بپردازند به ویژه اینکه پا را فراتر بگذارد و قتل نفسی انجام دهد.

نماینده مردم مسجدسلیمان ادامه داد: فردی که به خودش اجازه می‌دهد جان و زندگی افراد را بگیرد مخصوصا فردی که مامور برقراری امنیت در کشور است باید به سزای اعمالش برسد. از اینکه دستگاه قضا وظایف خود را در این گونه امورات بدون مماشات انجام می‌دهد قدردانی کرده و حمایت خود را از قوه قضاییه اعلام می‌کنیم.

وی بیان داشت: امنیت کشور و مصالح جامعه برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و شهید کرم‌پور در حالی به شهادت رسید که در حال برقراری امنیت در کشورمان بود.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: محمد قبادلو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *