رئیس کل دادگستری استان سمنان از دادگاه عمومی بخش ایوانکی بازدید کرد

12:58 - 02 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۹۱۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از دادگاه عمومی بخش ایوانکی بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان با حضور در دادگاه عمومی بخش ایوانکی از شعب فعال بازدید و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی را مورد تاکید قرار داد.

خبرگزاری میزان- محمدجعفر عبدالهی در حاشیه دادگاه عمومی بخش ایوانکی با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه کارکنان قضایی و اداری که تسریع در ارائه خدمات قضایی به مراجعین را به رویه تبدیل کردند، گفت: انتظار مراجعین از ارائه خدمات قضایی با کیفیت و متقن، مطالبه به حقی است که بایستی در بهترین زمان ممکن به‌وجود آید.

وی تصریح کرد: مراجع قضایی در زمره مهمترین و اثرگذار‌ترین نهاد‌های حاکمیتی قلمداد می‌شوند که عملکرد ناشی از ورود قانونی کارگزاران آن به موضوعات مختلف کارساز بوده و البته دستاورد‌های عام‌المنفعه آن باعث افزایش رضایت مندی اقشار مختلف جامعه می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان پس از بررسی برخی از پرونده‌ها و اطلاع از کم و کیف رسیدگی‌های قضایی افزود: علاوه بر اینکه قبل از انجام بازدیدها، علمکرد هر حوزه قضایی تحلیل و بازبینی می‌شود با مطالعه پرونده‌ها روند‌های موجود در شعب قضایی مورد ارزیابی‌های تخصصی و موشکافانه قرار می‌گیرد.

عبدالهی تصریح کرد: وقتی مراجع قضایی به صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات قانونی را پیگیری می‌کنند؛ عملکرد حاصله باید به سَمت افزایش خدمت‌رسانی، کسب بیشترین رضایت‌مندی، عدم اتخاذ تصمیمات نهایی به روز‌های منتهی به پایان ماه، جلوگیری از اطاله دادرسی و انباشت غیر موجه پرونده‌ها در شعب هدایت شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: موضوع افزایش ضریب ایمنی در واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی ایوانکی و کشف علت وقوع حادثه در شرکت آرمان صنعت پویش کیمیا به رئیس آن حوزه قضایی تذکر داده شد تا پس از شناسایی مقصرین احتمالی برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *