رئیس کل دادگستری گلستان: با ترک فعل متولیان در حوزه کودکان کار برخورد می‌شود

12:33 - 20 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۹۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری گلستان: با ترک فعل متولیان در حوزه کودکان کار برخورد می‌شود
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: اقدامات قضایی و انتظامی در حوزه کودکان کار و تکدی‌گری زمانی اثربخش خواهد بود که متولیان اصلی این حوزه به وظایف قانونی خود عمل کنند و ترک فعل در این حوزه با هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست.

خبرگزاری میزان_ حیدر آسیابی در جلسه شورای استانی پیشگیری از جرم استان گلستان که با موضوع کودکان کار و تکدی‌گری برگزار شد، گفت: همه دستگاه‌هایی که به نحوی در این حوزه مسئولیت دارند باید به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود:اقدامات قضایی و انتظامی در این حوزه زمانی اثربخش خواهد بود که متولیان اصلی این حوزه به وظایف قانونی خود عمل کنند و ترک فعل در این حوزه با هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست.

رئیس کل دادگستری استان گلستان به تلاش تازه دادگستری استان برای پیشگیری از موازی‌کاری‌ها و تجمیع اقدامات قضایی و حمایتی در این حوزه اشاره و تصریح کرد: مجتمع شوق زندگی در حال راه اندازی است و همه دستگاه‌ها باید در قالب فعالیت‌های این مجتمع برای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه کودکان و زنان بسیج شوند.

وی یادآور شد: موضوع کودکان بازمانده از تحصیل هم که قربانی آسیب‌های اجتماعی و بخشی هم در قالب کودکان کار ظهور پیدا می‌کند نیز از مواردی است که با اولویت در قالب مجتمع شوق زندگی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *